MAC account besteld voor Smart IPTV, geen verbinding mogelijk

ben overgestapt van platinum naar gold…betaald en actief,echter wat ik ook doe op smartiptv app op mijn beelink box,geen connection

Kun je je M3U link eens testen? Wat is het resultaat?

geen resultaat…werkt niet bij mij althans

Gebruik je dan wel de goede M3U link? Degene die je recent hebt ontvangen?

Als je wenst dat we meekijken open even een ticket en verwijs naar dit topic.

ja die url gebruik ik…ook mac adres goed ingevuld in smartiptv app op mijn beelink box…heb internet ,wil graag dat jullie meekijken,echter ticket openen lukt niet

:80/c…hier eindigt mijn url mee

Dit is gewoon een kwestie niet goed lezen voor je een bestelling doet: Een Smart IPTV MAC adres is geen “portal” activering!

Tevens in het veld in worldbilling waar jij jouw MAC adres ingevuld hebt staat ook in grote letters: NO SMART IPTV MAGs - dit staat er niet voor niets.

Dat zul je toch moeten gaan doen om het account om te zetten naar het juiste type. Waarom lukt dit niet? De “waaroms” kun je beter gelijk vermelden, dan hoef ik er niet naar te vragen.