Ik begrijp er helemaal niks meer van
En als je een vraag stelt kan ik daar misschien een antwoord op geven maar hier kan niemand natuurlijk wat meeâŠ
Goedemorgen,
Ik krijg de volgende melding als ik de korting VOD2020 invoer:
The promotion code you entered has been applied to your cart but no items qualify for the discount yet - please check the promotion terms
Hetzelfde hier @WatchTV
De dienst zit keurig in de winkelmand.
Code toegepast en dan krijg je de melding ja.
En jullie hebben beide wel een actieve service in je account op Worldbilling? Dus recent besteld via worldbilling?
Ja ik ben al 2 jaar klant ruim.
En een account op wordbilling.
Of is dat niet genoegđ
Maar nee, niet besteld via world billing nog.
Heb nog via de âoudeâ situatie besteld
Niet om automatisch een korting toe te passen inderdaad, de kortingscode checkt eerst of een actieve service in het account staat, indien positief kan het VOD pakket gratis besteld worden. Bestellingen gedaan voor worldbilling gelanceerd was staan daar niet in dus die check is helaas niet uit te voeren.
Voor klanten die niet in worldbilling hebben besteld volgt snel een aparte kortingscode die wij zullen moeten gaan uitgeven.
Nu ook MAC activeringen mogelijk:
MAC/Portal (geen Smart IPTV!): VOD-only - 1 maand MAC
Voor de niet-whizzkids: ik begrijp toch niet helemaal wat de bedoeling is⊠kunnen jullie dit in lekentaal uitleggen?
Is het nou de bedoeling dat ik ga bijbetalen voor VOD?! De kortingscode die jullie geven is voor een pakket voor maar 1 maand⊠na alle storingen van de afgelopen maanden zou ik dat eerlijk gezegd wel een beetje vervelend vindenâŠ
En hoe gaat het in zijn werk als ik inlog op mijn Amiko One 5G? Als ik naar VOD ga is op dit moment de lijst opeens leeg⊠staat hij nadat ik het VOD-only abonnement heb aangevraagd daarna weer vol met films of moet ik nog iets wijzigen aan mijn Portal?
Er staat toch duidelijk GRATIS en een kortingscode voor klanten met een actief abonnement? Kun je gewoon even goed lezen voor je kritiek levert?
Zolang je een actief abo hebt kun je maandelijks een VOD account bestellen. Waarom maandelijks? We weten niet hoelang we het via dit panel gaat lopen en voorkomen zo gezeik in de toekomst met nog-lopende accounts.
VOD alleen nog via het VOD-panel. Je ontvangt bij MAC activering een portal URL en die kun je als tweede portal instellen op je box.
Jullie service wordt er niet vriendelijker opâŠ
Je zegt âgratisâ bestellen en biedt een abonnement voor 1 maand aan⊠dat geeft verwarring, toch?!
Overigens heb ik in Worldbillingportal een aanvraag gedaan en de kortingscode ingevoerd, maar het bedrag wordt niet afgeschreven:
Heb jij al eerder in worldbilling besteld dan? Zorg dan ook dat je ingelogd bent voor je bestelt. In de eerste post staat ook dit:
EN:
EN:
Je leest gewoon niet en onze service daarbij betrekken is gewoon onzinnig.
We zeggen gratis ja, omdat het voor bestaande klanten ook gratis is. Maar je begrijpt toch ook wel dat we zo iets niet gratis op internet kunnen zetten omdat dan iedereen dit toch gaat lopen bestellen?
Serieus: Wat is dit voor toon?! Zo spreek je je klanten toch niet aan?!
Ik heb ook nooit geklaagd toen we de laatste weken al die storingen hadden⊠ik stuur jullie een nette mail⊠het is gewoon niet duidelijk!
Ik heb een actief Worldbilling-account (heb ik ook gebruik van gemaakt om de M3U-link bij een MAC-abonnement aan te vragen), heb zojuist de stappen doorlopen die jullie noemen (tot een âInvoiceâ op mijn mail aan toe) en het verschuldigde bedrag blijft zelfs op mijn Invoice staan!
Corrigeren jullie deze âopenstaande 5 euroâ van de order voor mijn account?
Als je de warning in de eerste post hebt gelezen mag dat geen verwarring opleveren, staat duidelijk dat zonder korting 5 euro is. Vandaar dat ik inderdaad niet zo servicegericht ben als blijkt dat je gewoon niet leest. Er zijn genoeg die wel gewoon lezen - moment dat jij deze gratis VOD dienst in relatie trekt met âonze serviceâ omdat je toevallig buiten de boot valt om op de eerste dag je VOD te bestellen vind ik ook krom.
Je hebt geen actieve service in je worldbilling account. Je M3U is aangevraagd via een ticket, dat is geen bestelling. Iedereen kan een worldbilling account aanmaken, dit wil niet zeggen dat je een klant van ons bent.
In de client area ziet een actieve service er zo uit:
Dus staat in de eerste post duidelijk (en nu ook met afbeelding) het volgende:
zojuist de account/service geactiveerdâŠging eigenlijk prima.
krijg nu alleen code 7 bij het verbinden.
ook is de url in het worldbilling portal anders dan in de bevestigingsmail.
(beide geven geen verbinding).
Ga direct even checken hoe dit zit @anarchie1984_pc_ps4
EDIT: Je had 00:1E:B8 ingevuld als MAC, portal werkt altijd met 00:1A:79, dus nu wel verbinding?
ooooh dat is snel hahaha.
geen haast blij dat het binnenkort weer werktâŠgoed bezig grtz
Als je spreekt namens de âKlantenserviceâ dan zul je er rekening mee moeten houden dat je klanten niet dagelijks werken met âPortalsâ, âPanelsâ en Woldbilling accounts.
Een klantenservice zou zijn klanten serieus moeten nemen en niet bij herhaling moeten betichten van âniet lezenâ van jullie posts⊠ik heb ze meermaals gelezen en niet voor niets gevraagd naar een uitleg âVoor de niet-whizzkidsâ met wat de bedoeling is.
Feit dat er een misverstand bestaat over hoe âactiefâ mijn bestaande Worldbilling Account is (via een afbeelding vanaf de âclient areaâ waar een leek nog nooit van gehoord heeft en wellicht niet eens toegang toe heeft), dat desondanks de order verkeerd is gegaan en er een openstaande Invoice blijft staan en dat ik hier herhaaldelijk aan jullie dien te vragen âhoe het zit met VODâ bewijst dat dit niet duidelijk is voor de (wellicht domme?!) klant.
Aan jou als klantenservice om dit te verduidelijken⊠en de openstaande Invoice recht te zetten
p.s. En goed dat je nu opeens de eerste post aanvult met âHoe controleer je of ik een actief account heb in WorldbillingââŠ
@anarchie1984_pc_ps4 je hebt een nieuwe mail, met juist portal. Volgens mij de URL inconsistentie ook eruit gehaald nu.