Hoe koop ik een Black IPTV account?

Hoe bestel je een account bij Black IPTV?

Normaal account (M3U, geschikt voor de meeste apps)
Een M3U lijn via het billingportal bestellen gaat erg snel en je lijn wordt direct aangemaakt, dus je hoeft niet te wachten tot wij deze activeren. Wat is het verschil tussen MAC en M3U accounts?

Wil je een box activeren?
Voeg je MAC toe tijdens je bestelling in het MAC-veld. Is er iets mis gegaan? Open een ticket. Let op, bij Gold/VOD-only kies je tussen een M3U account of MAC activering, meer informatie over de verschillen tussen Gold & Platinum.

:new: Eerste keer op het portaal? Maak een nieuw account tijdens je eerste bestelling.

Enkele belangrijke aandachtspunten:

  • Alle accounts die je bestelt via worldbilling, zijn eenmalig/pre-paid. Na de verloopdatum worden deze automatisch verwijderd. Bestel een nieuw account om te verlengen.
  • Trial accounts dagelijks 06:00 middernacht automatisch verwijderd.

Waar te bestellen?

Ga naar de bestelpagina om te bestellen via het portaal OF via #vind-een-reseller als je liever persoonlijk contact hebt met een reseller, via IPTV Board.

Stap-voor-stap bestellen

  1. Ga naar de bestelpagina en kies je gewenste pakket.

  2. Alles is prepaid, je dient altijd zelf naar het blackiptv.co/buy te gaan om een nieuw account te bestellen, wanneer je oude account is verwijderd. Je zit dus nergens aan vast.

  3. Voer eventueel MAC adres in. Welk MAC adres geef ik door bij een bestelling?


    :warning: Geen Smart IPTV MAC adressen, gebruik M3U.

Heb je een IPTV box? Let op bij het bestellen, vul altijd je MAC adres in met prefix 00:1A:79 . De laatste 6 letters/cijfers zijn belangrijk. Lees meer…

  1. Ga verder, op de volgende pagina kun je eventueel een Promo Code (kortingscode) ingeven. Druk na het invoeren van een Promo Code op “Validate Code”.

  2. Ga verder en vul de gevraagde gegevens in. Controleer je emailadres goed, anders ontvang je je accountgegevens niet.

  3. Selecteer je gewenste betaalmethode en rond de bestelling af. Lees voor je betaalt deze informatie goed door.

  4. Na succesvolle betaling wordt je account automatisch aangemaakt. Deze zie je terug onder My Services en je ontvangt hier ook een email van. Na 15 minuten geen activering? Dan kun je een ticket openen.

  5. Het account wordt verwijderd na verloop en is niet via facturatie te verlengen. Bestel een nieuw account als je account verwijderd is. Je ontvangt hier een email over.

Help, ik ontvang geen mails!