Hoe bestel je een VOD-account?

ja doet het nu wel…net ff Gekeken maar mac adres klopte wel…uw nummer heb ik ook maar dat is product ID had het mac adres copy/paste uit andere correspondentie gehaald voorheen altijd goed gegaan…maakt ook niet uit, hij doet het nu…
veel succes verder grtz

Klopt, wij passen dit altijd aan in het systeem naar 00:1A:79. :grinning:

Het werkt bij mij. Maar begrijp uit de bestelling dat het een eenmalige korting is? Dus daarna ga je 15€ per maand betalen als je VOD wilt?

Nee, als je standaard abo actief is, werkt de VOD korting altijd. We hebben niet de intentie extra geld te vragen.

€5 euro is voor klanten die puur alleen VOD willen en om te voorkomen dat VOD gratis wordt besteld door niet-klanten.

3 likes

Oke bedankt voor de uitleg :smiley: .

Beste,

Sorry maar ik begrijp het niet zo goed. Ik ben klant bij jullie maar niet van worldbilling, ik heb hier nu een account aangemaakt en dan de mijn MAC ingegeven en de kortingscode maar hij geeft steeds aan dat de code niet werk. Wat moet ik nu precies doen ?

mvg,

Bjoyd

Dan nog geduld tot jullie (die niet besteld hebben in Worldbilling ook een kortingscode ontvangen.

oke dankjewel dan wacht ik nog af :slight_smile:

Goede avond.
Vod besteld en in portal gezet maar is nog niet werkend.
Grts Ad!

Welke melding krijg je te zien?

Portal verbindingsfout!

Heb je foto weggehaald want je MAC hebben we liever niet zichtbaar op forum. Tussen club en 80 mag een dubbelepunt.

Dus: club:80/c

Portal verbindingsfout betekent dat de URL die je hebt ingevoerd niet klopt.


Moet het zo?

1 like

Gedaan maar werkt niet

Dit is correct. Werkt dat niet?

Nee het werkt niet

Krijg nu alleen npo 1

@musa nu wel
@Ad_Schaaf ja dat is live TV, wel even schakelen naar VOD of Series natuurlijk. Staat nu allemaal netjes waar het hoort.

1 like

Gelukt dankje moest op vod klikken.
Fijne avond en bedankt

1 like

Heeft u enig idee hoe snel klanten van voor 1 december een code krijgen? Dagen, weken?
Alvast dank