Hoe bestel je een VOD-account?

Sorry ik ben maar een leek, ik snap van de hele tekst helemaal niets. Ik weet absoluut niet wat ik moet doen.

Tja, ik mis vooral een beetje context. Er wordt vanuit gegaan dat je weet waar dit over gaat. Een inleidend verhaal zou wenselijk zijn.

Wat ik ervan begrijp is dat VOD nu blijkbaar losgetrokken wordt/is uit bestaande abonnementen en dat dit nu apart wordt aangeboden via een ander panel? Waarom? Geen idee! Zou ik ook wel willen weten.

Dus om VOD te kunnen blijven bekijken moet je vanaf nu een ā€˜abonnementā€™ op VOD hebben. Hiervoor moet je elke maand een bestelling doen en hierop krijg je 100% korting zodat het ā€˜gratisā€™ is (lees: onder je bestaande abonnement valt).
Vervolgens zul je ongetwijfeld een nieuwe URL krijgen die je in moet voeren zodat je VOD kunt kijkenā€¦

Klopt mijn verhaal een beetje?

3 likes

In de eerste post staat een link naar de aanleiding hiervan:

In vervolg op: Informatie over VOD

VOD was een puinhoop in dat panel dat heeft iedereen wel gemerkt denk ik?

Klopt helemaal inderdaad :grinning:.

Die had ik gelezen maar daar staat ook niks over het waarom e.d.

Zeker, met mijn Z8 kon ik al heel lang geen VOD meer kijken. Is dat hiermee ook opgelost?
Ik kan het zelf nog niet checken omdat ik een pre-worldbilling abo hebā€¦ :frowning:

Je mag uit gaan van dagen. Daarvoor doen we ons best :grinning:.

1 like

Het was misschien handiger geweest de klanten van voor Dec als eerste te voorzien. :grinning:

1 like

Thanx, top bezig :+1:

Hoi team @BlackIPTV

Nu de VOD en de series apart zijn, kunnen jullie dan misschien de lijst opschonen?

Ik zie via GSE op de Ipad nog steeds alles wat dus eigenlijk geen zin meer heeft :cowboy_hat_face:

Bedankt.

Grtz

1 like

Neem aan dat we als vaste klant er wel bericht van krijgen toch?
Dat VOD bechikbaar is bedoel ik .

Uiteraard. Klanten die na december besteld hebben zijn ook vaste klanten. De pre-worldbilling klanten zijn voor ons dezelfde klanten en daar maken we verder geen onderscheid in.

Verschil is dat klanten die via WB besteld hebben automatisch een korting kunnen krijgen op ander product. Pre-WB klanten moeten van ons een code krijgen van ons en handmatig gecontroleerd worden.

Daarbij loont het dat we met een kleine groep kunnen testen en zorgen dat het bestelproces optimaal is voor de grotere groep klanten.

1 like

Wij zijn langer vaste klant :crazy_face: :partying_face: :cowboy_hat_face:

De meeste wel, maar er zijn ook klanten waarvan hun jaar al verlopen was en dus ook na december hebben besteld.

Pre-WB klanten krijgen deze week nog zowel via het forum en per mail vanaf onze eigen website (meer dan de helft heeft nog geen account op het forumā€¦) hoe zij een VOD account kunnen bestellen.

1 like

Dankjewel voor je uitvoerige uitleg. Ik ga het proberen

1 like

sorry hoor ,maar wat is VOD :thinking:, ik snap er geen jota van :weary:

Video on demand

oke thanks, en dat is iets wat nu nog in mijn abbo zit maar ik los moet gaan bestellen om gebruik van te maken.

nooit geweten dat dat ook verkrijgbaar was,

Beste,

Ik heb een vraag. Is het straks ook mogelijk om VOD en live TV tegelijkertijd te kijken.

Of kan je alleen VOD kijken deze afsluiten en dan live TV kijken en andersom?

Bedankt voor het antwoorden alvast

Mvg Lars

Jup, want zijn twee verschillende servers.

Dat is dus pas vanaf deze week. En gratis voor klanten die een ā€˜normaalā€™ Live TV account hebben. Hier lees je wat je moet doen als je een actief account hebt.

1 like

thanks ga er van het weekend mee aan de slag,

grt

Ik heb een abonnement in november 2019 besteldā€¦ dus voordat worldbilling actief wasā€¦ krijgen wij nu iets anders als kortingcoupon?