Hoe bestel je een VOD-account?

Hoi @Skils74, zie dit bericht met instructies hoe jij gratis VOD kunt krijgen. Als pre-WB klant zul je een aangepaste kortingscode ontvangen inderdaad.

Thnxā€¦ ik ga het straks wel ff proberen :+1:t4::+1:t4:

1 like

nog even voor ik vod ga aanvragen, ga dit ook op als ik werk via een media box, in mijn geval een Nvidia tv shield, want ik lees steeds over app voor smart tv.

verder nog een vraag, waar kan ik in godsnaam mijn laastste ordernummer vinden, ik kom er niet uit, ten eerste vind ik het zeer onoverzichtielijk, ik weet dat ik in mijn account van World billing moet zijn, toch??

Ik heb de VOD voor Mac via mijn Formuler z8 aangevraagt een ook de kortingscode gekregen en ook de url maar krijg bij het verbinden een code 7 verbindingsfout. Hoe kan ik dit oplossen?

Yes, dan vraag je een M3U account aan.

Heb je al eens in worldbilling besteld? Dan kun je gewoon de code VOD2020 gebruiken. Zo niet, dan dien je een code aan te vragen volgens de stappen in 12-feb: VOD-accounts voor iedereen!.

Anders vind je dat ordernummer gewoon in je mailbox als je zoekt op BlackIPTV.

Wat vind je precies onoverzichtelijk? Praktisch alle vragen die je stelt staan beantwoord in 12-feb: VOD-accounts voor iedereen! en [GUIDE] VOD-account bestellen, die tevens ook naar elkaar linken.

Klinkt als een gevalletje:

Recht te zetten via een ticket.

ik heb een ticket gemaakt. Ik dacht dat je gewoon je eigen MAC moest ingeven. Thx

Is ook je eigen MAC :grinning:. Zie ook: Welk MAC adres geef ik door?

thanks, ja ik heb een account en inmiddels ook mijn laatste ordernr gevonden, bedankt heb de aanvraag gedaan en hoop goed ingevuld, nogmaals thanks

sier

goede morgen,

ik heb zoals gezegd via wrold billing etc een VOD account aangemaakt, tevende korting toegepast etc.
dit is goed gegaan want ik kreeg een bevestigingsmail etc.

tot heden kan ik echter niet gebruik maken van VOD. ik heb geen instellingen ontvangen of wat dan ook.
heb de hier de reacties van mensen gelezen en de guide (meerdere malen) maar koim niet verder.
kan iemand me hierbij bijstaan.
groetjes

Hoi Samir,

Wat heb je precies aangevraagd?

Een m3u account of een portal account.

Ik heb 5 emails ontvangen en de laatste was met alle gegevens.

Is het misschien mogelijk, dat er emails in je spam folder belandt?

Grtz

Goede middag Doebeldoep,

ik heb een portal account aangevraagd.
er staat onderin de mail dat je gegevens ontvangt van reseler zodra account is aangemaakt etc met gegevens. tot heden niets anders ontvangen als alleen de bevestigingen van world billing.

in mn spambox heb ik ook niks in staan. deze controleer ik regelmatig

alvast bedankt vooe je tijd,

groetjes

ik had een ticket aangemaakt maar als antwoord wordt ik terug verwezen naar het bestellen van VOD?
HOE VAAK MOET IK BESTELLEN DAN??? IK GEEF DUIDELIJK AAN DAT DAT GEBEURD IS!!

@IPBLACKTV SERIEUS ANTWOORD SVP

Nadat je een kortingscode hebt ontvangen kun je die gebruiken om je VOD pakket te bestellen op blackiptv.co/vod.

Daar dien je de kortingscode toe te passen tijdens het bestelproces. Na juiste bestelling ontvang je een mail met het onderwerp: Je VOD-account is geactiveerd!

Daar in staan de M3U/portal gegevens die je nodig hebt.

Hoop dat het zo iets duidelijker is.

Lees eens goed?

In het ticket staat:

Je kunt onderstaande kortingscode gebruiken om je gratis VOD account te bestellen.

**PROMOCOUPON: XXXXXX

LET OP: Je dient de VOD zelf te bestellen. Klik op de link hieronder

Dan ga je dus verder bij stap 4 als je die link eronder volgtā€¦ Als je gewoon even goed leest is het zo lastig niet. Je berichten in hoofdletters typen gaat niets veranderen.

Aan je ticket te zien heb je ook de stap 1 al niet goed gelezen want je hebt niet eens een account.

BESTE BlackIPTV

stappen zijn doorlopen! zoals julllie aangaven voor degen die besteld hebben via World billing!
je wordt van kastje naar de muur gestuurd, en de reacties zijn tenenkrommend!

ik heb de kortingscoce gebruikt wat jullie zelf aangaven.
nu krijg ik een mail met andere codes erin! Welke moet ik gebruiken???

GRAAG EENDUIDIGHEID!

Het is heel simpelā€¦ Heb je ooit besteld in worldbilling en nogsteeds een actief product daar staan gebruik je VOD2020.

Heb je dat niet vraag je per ticket een andere kortingscode aan om te bestellen. Je ticket is geen bestelling.

Dus zelf bestellen op blackiptv.co/vod

het feit alleen al dat jij je zo moet gedragen tegenover zoveel voor me (lees hierboven) moet je wakker maken en moet je je zelf gaan afvragen of het echt zo duidelijk is voor JOUW of voor ONS de klant!

het is benedenmaats en alles behalf user friendy!
mensen betalen voor een dienst wat heel lang niet gewerkt. wat elke dag nog niet naar behoren werkt en vervolgens moeten ze een dolhof doorlopen van jullie bestelling systeem, tuurlijk zal dat een rede hebben maar jullie vergeten dat wij maar goed zijn in 2 dingen en dat betalen en tv kijken! bespaar mij en al de rest al die technische geleuter en hoe zwaar het is.

maak het simpel: zorg dat het werk!

JIJ leest niet!
ik heb een actief product daar en ik heb daar besteld via VOD2020!
en nog steeds niks!

vervolgens kom jij aanzetten met: LEES JE WEL!

Het gebruik van hoofdletters zie ik als een schreeuwende toon, daarmee bereik je bij mij het tegenovergestelde. In ieder geval:

Je ticket van net heb je aangemaakt als gast. Dus we zien dan niet gelijk de orders daarbijā€¦

Heb even met ordernr opgezocht (die je ook niet dient te openbaren op het forum, net als je MAC) en zie inderdaad dat je al had besteld maar het account niet juist was geactiveerd. Had even een ticket aangemaakt als je ingelogd bent, dan zie ik ook gelijk waar je het over hebt.

Als je hier op forum aanklopt ga ik ervanuit dat je nog geen bestelling hebt gedaan, dat die van 6 dagen geleden is helpt ook niet want ik ga ervanuit dat het over een recente order gaat.

Al met al, je bent nu actief en voortaan graag bij problemen met betaling of bestelling gewoon een ticket openenā€¦ Scheelt een hoop verwarring.

Reageer hier graag nog even op, er zijn al meer dan 250 VOD accounts besteld. Aantal berichten op forum in relatie daarmee is nihilā€¦ Verre van onduidelijk dus.

Ook ik wil hier op reageren!

Heb ik gedaan een ticket aanmaken. Met alle gegevens erin vermeld vervolgens reageren jullie met hier heb je een kortingscode en de link bestel maar.

Zal ik die kopiƫren plakken ook? Of zoek je hem zelf op. Dan zal je concluderen dat jullie ook daarin ingebroken bleven.

Zoals ik zeg, ticket was aangemaakt als gast dus ik zie geen bestellingen. Graag inloggen als je een ticket aanmaakt met betrekking op een bestelling die niet juist is afgewerkt.

Laatste ticket in jouw account is van 15 december. We zijn nergens ā€œin gebrekeā€ gebleven.

Zal de screenshot zelf plaatsen, want je laat het nu lijken alsof wij tickets negeren.