Hoe bestel je een VOD-account?

Ik weet het zo langzamerhand niet meer.
Heb een kortingcode aangevraagd voor VOD en gekregen. Echter het activeren ervan was op geen enkele wijze mogelijk. Dus maar een een maand abb. van 5€ aangeschaft en ja hoor het werkt en kan nu films kijken. Echter als ik nu naar de TV kanalen terug wil krijg ik het volgend bericht.
Portal verbindingsfout.

Controleer uw internet verbinding en portal URL.
Wat kan dit zijn.

Hi @Olypia,

Goed dat je nu in elk geval de VOD hebt. Ik snap dat in sommige gevallen het nog al onduidelijk acht te zijn. De 5 euro zal ik terugzetten in je account.

Over LIVE TV portal die offline is: Zie het meest recente bericht in Report - Meld je connectiestatus!

Ga er van uit dat het nu allemaal goed komt. Dat de mainserver er uit lag zag ik later op Telegram.

Bedankt.

1 like

Ii weet het weer niet, Heb 1 dag de VOD kunnen bekijken maar op dit moment staat alles op Zwart.
Niets aan de instellingen gewijzigd

De TV kanalen doen het wel.

Live TV en VOD zijn beide online momenteel. Nog steeds issues?

Op dit moment werkt alles weer perfect.
Bedankt.

Alle VOD accounts die verlopen zijn (met de status Terminated) kunnen met dezelfde kortingscode als voorheen het pakket opnieuw bestellen.

Het verlengen van de pakketten aan onze kant werkt helaas niet omdat deze automatisch de volgende nacht opnieuw terminated worden door de werking van het billingportal.

Verlopen accounts worden binnen 1/2 dagen (middernacht rond 4 uur) automatisch verwijderd uit het VOD panel. Een MAC is dan weer vrij om te bestellen. Je service heeft dan de status terminated in de client area.