Centraal topic: vragen & discussie

Niet in de trials inderdaad, evenals VOD.

Kunnen de PDCTV (darts kanalen ) UK
terug toegevoegd worden ?

Dank u

1 Like

Hoi @Supervosko, zie: Centraal Request-Topic [Metal/Lighting]. Graag hier je verzoek plaatsen en voorzien van zoveel mogelijk informatie.

1 Like

Hallo, ik had voor 1 maand betaald maar volgens mij is het maar 1 dag geactiveerd, als ik dit zie.
Ik kan in ieder geval niet inloggen op de portal. Heb al verschillende dingen geprobeerd. Tips zijn welkom

De exp. date in worldbilling kun **altijd ** negeren.

Heb je het goede MAC adres doorgegeven? Je kunt een ticket openen om deze te laten aanpassen.
Welk MAC adres geef ik door bij een bestelling?

Ja mac adres lijkt me in orde aangezien de 24u proef ook goed ging en ik niks heb veranderd

Hij laadt een klein stukje, 20% ofzo, en dan gooit 'ie m eruit

Edit- hij doet het inmiddels. Ik heb gewoon gewacht. Thx voor als je iets gedaan hebt

Hallo,
Ik ben al een tijdje actief als iptv reseller, nu wil ik graag smart stb gaan gebruiken als resell app.
Helaas werken de portals vanuit mijn huidige reseller panel niet op deze app, werken de pirtals via blackiotv wel op smart stb? Of moet ik een andere m3u portal kiezen voor deze app, zoals m3u with options?
Vriendelijke Groet,

Goedkooptv kijken NL

1 Like

We raden sowieso het gebruik van SmartSTB niet aan, maar volgens mijn weten zijn er wel een kleine groep klanten die hier nogsteeds gebruik van maken middels MAC activering.

Goedemiddag, ik heb een trial aangevraagd en heb even bekeken welke zenders beschikbaar zijn via de .M3U link. Ik zie daar geen Eleven Pro League tussen staan, kan dat kloppen? Of zie ik iets over het hoofd?

Sportzenders en VOD zitten niet in de trials. Je kunt een maand proberen voor deze.

Beste,

Ik ben het lightning aan het testen, erg tevreden over de kwaliteit, bedankt daarvoor.

Wel een vraag over het sportaanbod, ik zie onder de Nederlandse groep enkel de standaard zenders, maar bijv. geen F1 TV, ziggo sport en/of andere kanalen.

Klopt het dat deze niet in het pakket zitten? En is er een manier om bijv. formule 1 te kijken, zo ja via welk kanaal zal dit worden uitgezonden?

Alvast bedankt.

Gr, Peter

Middag, deze vraag is 1 bericht boven jou ook gesteld en beantwoord.

1 Like

Beste,

Vandaag lightning m3u uitgebreid getest. Werkt prima, voornamelijk voor F1 aangeschaft. Viel me op dat na de pauze alles ineens in het Spaans was…

Verder prima.

Vraag me af of jullie ook Glory 80 uit gaan zenden morgen? Kan iemand me daar meer over vertellen

Spaans hmm… wellicht per abuis een verkeerde stream of alternatief zodat je in elk geval iets ziet. Lees hier in de comments dat het bij ViaPlay zelf ook geen pretje is…

Glory proberen we altijd live te hebben op moment dat het event begint. Ververs vlak voor het event even je zenderlijst, deze wordt in de Sport sectie duidelijk zichtbaar.

Top bedankt, wacht ik dat even af! Het ging overigens om de F1 pro zenders. Viaplay deed het prima. Nederlandse sport sectie?

Dat is 99% een (verkeerde) backup stream die dan online komt mocht een main stream uitvallen (kan zowel vanaf de leverancier of bij ons). Ik ga er vanuit dat het nu is opgelost. Mocht het vaker gebeuren, kun je dit in Stream Issues [Metal/Lightning] melden.

Inderdaad!

1 Like

Top bedankt voor de snelle reactie.

Nu we toch bezig zijn…

Ik heb inmiddels al wat vrienden blij gemaakt met het introduceren van IPTV en jullie lightning pakket. Maar zal nog graag mijn ouders blij maken met een half jaar lightning, is het handigste om dan weer een nieuw account aan te maken? Of zijn er andere opties (wil het namelijk cadeau doen)

Lees van alles op het forum over multiroom, maar dat was dan weer met platinum en andere pakketten die niet meer bestaan…

Multiroom is simpelweg een account dat meerdere gelijktijdige connecties toestaat, deze zijn ook beschikbaar voor onze huidige pakketten en worden in het bestelportaal aangeduid met [2CX] in de naam van het pakket.

Betreft het pakket voor je ouders, die kun je gewoon onder je huidige klanten account bestellen of je maakt een apart klantaccount aan voor je ouders, maar als jij het voor ze gaat instellen qc beheren, kun je gewoon meerdere pakketten onder je bestaande klantaccount bestellen. Dat maakt het makkelijker met ticketsupport mochten er ooit problemen zijn en staan alle accounts gewoon overzichtelijk in één lijst.

2 Likes

Vraagje betreffende die Multiroom. Ik zie 2CX en 3CX, zijn dat respectievelijk 2 en 3 gelijktijdige connecties?