Vragen over 4K IPTV en Formuler GTV

Hallo allemaal,

Ik ben recentelijk aan het kijken naar een iptv abonnement. En kan eigenlijk over een paar dingen niet veel vinden.

-hoe groot is het 4k aanbod?
Zou graag sky sports f1 4k willen ontvangen.

-Ik heb momenteel een popcornhour vten staan waar ik films die op mijn pc staan kan streamen naar de tv. dit kastje ondersteunt helaas geen 4k HDR.
Voor IPTV en als vervanger voor de popcorn hour vten zou ik een formuler GTV willen aanschaffen.

-Is dit een volwaardige vervanger voor de vten die 4k hdr bestanden kan afspelen die op een netwerkschijf staan?

Bedankt voor de reacties alvast

Groetjes

Dennis

Voor het aanbod adviseer ik je een testje aan te vragen via onze website. Het is overigens geen echt 4K, dat ga je nergens via IPTV vinden dus focus je daar niet blind op.

De Formuler GTV is het nieuwe flagship model van Formuler. Velen klanten zijn tevreden met de Z7 en Z8 modellen, maar ook overige modellen. Met de GTV maak je dus zeker geen verkeerde keuze :slight_smile:

Dankjewel voor de antwoorden.
Dat niet niet echt 4k is snap ik maar komt het wel in de buurt? Of is 1080p het maximale.

Kan ik beter gold of platinum nemen?

De meeste streams zijn 1080p inderdaad.

Voor zender kwaliteit zal Platinum beter zijn, maar er zijn ook andere verschillen die je dient mee te wegen in je zoektocht.

1 like

Bedankt voor je reactie zender kwaliteit is enige wat uitmaakt vod niet

1 like

Is het inmiddels gelukt een keuze te maken? Als je nog vragen hebt horen we het graag!

En als je op een groot scherm (55inch) wilt kijken dan gaat de kwaliteit hard achteruit…
Op je telefoon heb je gewoon het beste beeld…