Android tv box of Android OTT box?

Ik heb nu een Amiko one ( schijnt een OTT box te zijn) en wil zelf een box aanschaffen, u vond ik de Folmuler GTV wel aantrekkelijk, maar dat schijnt een tv box te zijn. Nu moet ik erbij vertellen dat ik 70+ ben, dus misschien wel begrijpelijk dat ik niet weet wat ik moet doen. Ik heb een Platinum abonnement en wil die blijven gebruiken, dus als iemand me kan adviseren dan heel graag. Vriendelijke groet, Jik

1 like

De Formuler GTV is uitermate geschikt voor IPTV, dit is tevens een OTT settop box.

Deze werkt ook met een portal, zoals je Amiko One momenteel doet.

Hartelijk dank voor je antwoord. Ik had op internet nog gevonden dat de Formuler OTT apparaten op AOSP Android-basis zijn, en er een markt-app is gemaakt om de playstore te omzeilen. GTV gebruikt ATV OS, volledig gecertificeerd voor Android TV.

Maar gaat me allemaal boven mijn pet.
Als ik nu aangeef wat ik er eigenlijk mee wil, zou jij dan kunnen aangeven of ik de GTV moet nemen of een OTT?
Ik wil Iptv en daarnaast mijn officiële abonnementen op Netflix en Videoland en evt Ziggo via hun apps op de box willen bekijken.
Ik hoor heel graag van je

De GTV werkt met de dingen die jij wilt en onze IPTV dienst, er draait inderdaad Android op en ook de aangepaste appstore zowel als de officiele Play Store zijn beschikbaar.

Dank je, wilde ik gisteren de Formuler GTV bestellen zag ik erbij staan dat Netflix er niet op werkt, nu ben ik weer terug bij af.

Er zit geen S/PDIF Optical output op.

  1. Netflix give only his partners (with over 1 Million sold devices) certification, others have no chance. If someone now say but some cheep china boxes can do this, yes but with cracked certf. and that is something Formuler will never do. Some users should realise finally that Netflix decide who get certf. and not Formuler. Formuler tried to get the certf. but what Netflix want as requirements is not possible to fulfil.
  2. In the Specs. or description from GTV is not stated that Netflix is certified and we never announced any similar info!

Je collega had me geschreven dat Netflix wel kon op de Formuler GTV

Er zijn wellicht manieren, maar de officiële Netflix TV app zoals deze bijv bij een Nvidea Shield wel werkt, werkt met Formuler niet vanwege de uitleg in mijn vorige bericht.

dank u vriendelijk voor het antwoord.

Heb netflix gewoon op q7 smarters die ik hier gekocht heb .
was al voorgeinstalleerd dus enkel registreren uhhmm welk land moet ieder voor zich weten,
waar je de registratie doet

Klopt inderdaad dat Qsmarter QS7 met Netflix applicatie komt. Of dit dan een gekraakte versie is of de “Android” versie durf ik zo niet te zeggen. Schijnt dat Netflix die licenties niet zo makkelijk afgeeft. Maargoed… Als het werkt, werkt het.

super dank je wel

1 like