Beste (keus) IPTV box

Hallo allemaal!
help! Ik kom er niet echt uit. Op dit moment speel ik IPTV van black af op mijn tv helaas zonder VPN. Nou ben ik mijn zoektocht begonnen naar een box waar ik dus ook VPN van Nord kan instellen maar tegelijkertijd ook top performance wil en daar strand ik. Aan de ene kant lees ik goede dingen over bijv een box als de formuler 8 maar ik zie ook heel veel goede berichten over de Nvidia shield maar zoiets zie ik dus niet echt terug op de blackiptv site in het aanbod. Dus een aantal vragen.

-Wat is de rede dat een nvidia shield niet terugkomt op het black iptv aanbod?

  • Wat is het grote verschil tussen bijv een NVdia shield en een andere iptv box?
    -Zijn er mensen die een Nvidia shield gebruiken?
  • Wat is op dit moment de beste IPTV box en waarom?
  • Naast tv wil ik wellicht ook kunnen films kunnen streamen. Verandert dan de keus?
  • Ik wil een VPN kunnen instellen op de box omdat ik dit niet kan op de router die ik heb.

Wie o wie is de overtuigende factor

Allereerst de vraag waarom je perse een VPN wenst te gebruiken, puur uit nieuwsgierigheid?

Een Formuler z7 of z7 5g.
Waarom?
Betere interface dan de z8 met mytvonline.
Maar dat is mijn keuze.
Mijn klanten/vrienden raad ik een z7+, z7+ 5G aan ivm Mytvonline 1.
Betere interface en duidelijker maar dat is mijn mening.

1 like

Op dit moment bevelen wij Amiko aan, viel me op dat de afstandbediening van in ieder geval de A6N Max enorm verbeterd is t.o.v. te oudere modellen. Knopjes voelen veel beter aan dan elke concurrent inclusief Formuler :grinning:

Verder is Amiko gewoon simpel in gebruik en doet het wat hij moet doen. Vooral persoonlijke keuze en kwestie van uitproberen denk ik…

1 like

De shield is super. Ik gebruik de extreme iptv pro app erop.

Pas op, die is nogal technisch en je kunt er ook mee opnemen, maar als je dat doet kun je helaas geen andere zender kijken. Dan heb je wrs toestemming nodig om 2 streams te openen.

Vermoed dat ie daardoor wordt afgeraden.

Mooie is dat je favoriete kanalen kunt maken uit verschillende aanbieders :wink:

Voor Europa is het beste de shield op 50Hz te zetten en de iptv app ook.

je moet ook de epg provider toevoegen en aanvinken

Ik ga biptv app eens zoeken. kijken hoe die werkt

2 likes

Is een VPN niet aangeraden, gezien de ISP’s dan geen zicht hebben op dat je IPTV gebruikt?

Het is in NL/BE niet zo zeer nodig, gezien de strenge privacy regels, als eindgebruiker hoef je je geen zorgen te maken.

1 like