Van Plex naar Emby 🍿

Dit heb ik inderdaad op de Formuler ook gemerkt. Wel loopt de app super vlot!

Volgens mij was dit ook bij Plex het geval - echter kon je daar volgens mij de 4K library van je homescreen verwijderen waardoor deze daar dan niet werden weergegeven.

Emby ondersteunt kwaliteiten maar de manier waarop de library is ingericht, is daarmee niet in lijn. Echter is de library te groot om hiervoor de boel om te gooien (de versie moet in dezelfde map staan) - daarnaast kun je op die manier niet apart toegang geven tot 4K - dus eigenlijk niets aan te doen tot zo ver.

Onder download zou het altijd mogelijk moeten zijn alle talen te selecteren, echter zie je download enkel tijdens het afspelen.

image

Yep. Dit is in Emby een stuk lastiger. We proberen het enigszins te sturen middels Playlists. Voor movies is ontdekken in Emby prima, omdat je kijkhistory en favorites worden gebruikt voor recommendations (tabje: suggestions). Bij series is dit niet het geval en zie je bij suggestions simpelweg recente afleveringen. Echter, tijdens het browsen van series zijn de suggesties onderaan de seriepagina wel weer redelijk:

Dit zijn ook handige apps, ook om bij te houden waar je bent: