Trakt.tv plugin

Vraag/Probleem: Is het mogelijk om de Trakt.tv plugin te installeren? Dit moet volgens mij aan de server kant gebeuren. Ik weet niet of het dan mogelijk is om de Emby client aan mijn Trakt account te koppelen?

Zelf geprobeerd: Op Google zoeken, daar staat overal dat het aan de server side geïnstalleerd dient te worden.

Verplichte overige informatie
Lightning/Thunder/Metal: Emby server
M3U of MAC (?): Emby server
Apparaat: Android en Google TV
Applicatie: Emby
Bekabeld of WiFI: Beide
Speedtest.net result: 280Mbit
Ervaring IPTV: Ja
Relevante topic(s): n.v.t.

Ben op de hoogte van deze plugin, maar gebruikers kunnen deze niet zelf koppelen aan hun account. Overigens geen idee of dit met meerdere gebruikers werkt. Per gebruiker is een Auth PIN nodig te verkrijgen via een authlink vanuit Emby admin. Kan je de link doorsturen en zien of dit werkt - maar optimaal is het niet.

Als de Auth PIN wordt gegenereerd vanuit de Emby admin (dus aan de server kant) dan betwijfel ik of dit per individuele gebruikers gesynchroniseerd kan worden met een eigen Trakt.tv account…

Ik heb je een paar dagen geleden een DM gestuurd om je PIN te genereren (iig, een poging tot) :grinning:

Waar kan ik deze DM terugvinden? Ik heb in mijn [Persoonlijke berichten] gezocht, maar zie geen DM.

Staat tussen je meldingen: https://iptvboard.org/t/re-trakt-tv-plugin/8491

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.