Storingen op alle kanalen

Zie aub dit bericht, bedankt voor je medewerking!

Storing: waar te melden?

Met alle respect, maar alle storingen worden doorgestuurd naar het forum. Vragen als “zijn er problemen bekend” zijn daarom overbodig want je kunt gewoon zelf inzien wat er is gemeld… Dit doen wij al jaren zo, en het werkt prima. Als er problemen zijn zul je zien dat vele klanten hier zullen melden, en merk je vanzelf of jij de enige bent of niet.

Los van je manier van melden, weet ik ten eerste niet op welke dienst je zit, en geef je aan:

Groep naam : Alle
Kanaal naam : Alle

“Alle” “Alle” - waar moet ik beginnen met testen? Ik heb RTL7 getest zonder problemen, wat jouw melding met “Alle” ongeldig maakt in dit geval. Wat moet ik doorgeven aan de provider? Kortom, ik kan hier niks mee, dus meld gewoon storen op de manier hoe iedereen dit doet.

Ik heb hier nu NL | RTL7 uit NL UHD | Standaard op Thunder aan staan zonder problemen. Op basis van deze info kun jij nu 1op1 vergelijken of je hetzelfde ervaart.

Hoop dat het zo duidelijk is en je nu begrijpt waarom er gewoon CONCREET en HELDER moet worden gemeld.