Iptv verbinden via tp link deco wifibooster

Vraag/Probleem:

Ik heb internet van ziggo en sinds kort wifiboosters via tp link deco M5. Heeft iemand verstand van welke instellingen ik voor de tp link deco (app) moet instellen om iptv (amiko a6n) goed werkend te krijgen? Verbinding valt nu steeds weg. Ik gebruik de iptv al een jaar via de wifi van de modem maar die verbinding is te zwak. De wifiboosters van tp link deco versterken de verbinding maar het lijkt erop dat de iptv de verbinding via de boosters niet toelaat.

Zelf geprobeerd:

Via tp link app internet instelling geprobeerd aan te passen zoals wordt uitgelegd via de tp link site. Maar kom er niet helemaal uit

Verplichte overige informatie
Type account: MAC
Apparaat: amiko A6n
Type verbinding: wifi ziggo

Heb je op een ander apparaat verbonden met de booster wel een goede verbinding?

Speedtest.net kan je hier antwoord op geven.

Gebruik toevallig sinds deze week hetzelfde product volgens standaard installatie maar heb nog geen problemen ervaren.

Ja op andere apparaten is er perfecte verbinding. Dus het ligt echt aan de ontvangst op de iptv.

Heb je ook de deco M4 en verbinding via wifi? Misschien dat jij je instellingen goed hebt staan en ik niet? Zou je een printscreen kunnen delen van je instellingen? Misschien wordt ik daar wijzer van.

Heb inderdaad een M4 maar weinig instellingen hoeven aan te passen.

Hoeveel heb je er? De eerste bij je modem, zou ik met een kabel verbinden.

Oke duidelijk dank je voor de fotos. Ik heb volgensmij nu alles hetzelfde staan. IPv4 staat bij mij op dynamisch IP, ook op verzoek van ziggo. Weet niet of dat iets uit maakt. Heb m nu zoals jij ook op router gezet ipv access point (aanbevolen door ziggo). Qua verbinding op de iptv lijkt er echter niet veel veranderd. In het begin gewoon verbinding en zie ik een kanaal maar na een minuut of 2 blijft ie nadenken en heb ik zwart beeld. Heel vreemd. Kan het met firewall te maken hebben? Een paar jaar geleden had ik dat met KPN en heb ik de firewall instellingen moeten aanpassen en toen deed ie t direct.

Hoe is een speed test op de Amiko?

Je kunt de speedtest.net app downloaden op je box.