Ik ontvang geen email berichten na mijn bestelling, wat nu?

Controleer je SPAM inbox, mails komen hier vaak in terecht.

Klik hier om in de client area alle mails te bekijken die naar jouw mailadres zijn verzonden. Je kunt ook je mailadres controleren in de cliënt area.

Geachte heer/mevr.
Mijn volgende verloopdatum is hetzelfde als de registratie datum.
Klopt dat? Is het daarom dat ik geen activerings mail ontvang

Voor zover ik kan zien heb je deze gewoon ontvangen.

Geachte heer, mevr.
Ik ontvang nog steeds geen email met de mu link. Nadat de betaling is geaccordeerd door worldbilling. (betaling inmiddels 2 weken geleden)
Ook in mijn spambox niet.
Ik heb deze bestelling ook in juni 2020 gedaan, toen ontving ik wel de link via mail.
Met vr. gr.
J.Kraus

Voor dit soort zaken echt even een ticket openen. @Brucesan

Ik heb betaald voor abonnement. Maar geen activatiemail gekregen. Kan het ook niet terug vinden in correspondentie of inbox.

Wie kan me helpen?

@Suzanne_Hermans zoals de reactie hierboven aangeeft.

Heb gisteren proefabo afgesloten. Betaling bevestigd. Geen activeringsmail. Geen mogelijkheid ticket aan te maken. Billings.com geeft ook na nieuw wachtwoord aan dat inloggegevens onjuist zijn. Geen url ook niet in spam.

Wellicht een typfout gemaakt in je mailadres bij bestelling? Stuur even je juiste mail adres in DM naar @BIPTV

Hoe stuur ik een DM?

Je kunt op @BIPTV klikken en dan op “Bericht” (Message) klikken.