Update NOV-2020: Alle nieuw bestelde abonnementen zijn tegenwoordig pre-paid. Dit houdt in dat het account automatisch verwijderd wordt op de verloopdatum. Opzeggen is dus niet nodig voor pre-paid accounts. Meer informatie.
Hoe kun je een actieve service cancellen?
Cancellations zijn handig (en de enige manier)
om je MAC adres te laten verwijderen of om een username vrij te maken.
Je kunt een cancellation van je trial of actieve service aanvragen in de cliënt area.
Optie 1: Immediate (let op, geen refund!)
Kies voor immediate als je je service per direct wilt stopzetten. Gebruik dit na een MAC trial om je MAC adres vrij te maken. Je mag ook een ticket openen om je MAC vrij te maken.
We raden het gebruik van immediate af op betaalde services. Dit zijn prepaid diensten. Cancellations verwijderen je M3U of MAC automatisch uit het panel.
Optie 2: End of billing period
Kies voor end of billing period om je service te cancellen na het eind van je periode. Dit is handig als je bijvoorbeeld van 1 Month naar 3 Months wilt, of andersom. Je zult worden verwijderd uit het verlengingsproces en zult geen factuur ontvangen voor je volgende periode.
We proberen cancellation requests zo snel mogelijk te honoreren. Cancellation requests worden middernacht automatisch verwerkt.