Hoe installeer ik Titanium?

Ik heb net een abonnement op titanium afgesloten ( was op Lightning) krijg een e-mail met een link naar een bestand van 62 MB; het is me totaal niet duidelijk wat ik nu moet doen? Gaarne advies

Zelf geprobeerd:

Verplichte overige informatie
Gerelateerde dienst: Lightning/Thunder/Metal?
Type account: Gebruik je M3U of MAC?
Apparaat:
Applicatie:
Type verbinding:
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:
Relevante topic(s): zet link hier

Daar onder staat volgens mij een link naar een handleiding: MyTVOnline (en andere STB devices) met M3U instellen (Xtream API).

Als je dit had ingevuld had ik je wellicht naar een specifiekere handleiding kunnen sturen. Hier kan ik niks mee. Alles wat je moet weten, is eigenlijk wel te vinden onder Tutorials dus wellicht kom je hier verder mee.

Apparaat : Samsung TV
Applicatie : Purple IPTV

Voor Purple IPTV hebben we geen handleiding beschikbaar. Ik heb ook nog nooit van de app gehoord - ik ga er vanuit dat inloggen met een M3U account gewoon mogelijk moet zijn.

Het bestand van 62 MB is je M3U playlist. Wellicht helpt het volgende item je met inloggen op je app:

Wat is een M3U link/URL en waar vind ik deze?

Eventueel de sectie “How to Add M3U URL or Xtream Codes on IPTV Smart Purple Player” op de volgende pagina legt het stap voor stap uit.

Alternatief kun je zien of er een app in Tutorials staat die tevens beschikbaar is op je TV.

Hoe dan ook, onze Xtream API handleiding is van toepassing op vrijwel elke app, de velden die je dient in te vullen zijn altijd hetzelfde op elk apparaat (server + username + password) - dus is deze handleiding altijd geldig.

Welke app bevelen jullie aan voor Google Chrome op een Samsung TV?

Bedoel je een Smart TV? Of een Chromecast? Ik gebruik deze zelf niet dus heb niet de beste ervaring ermee, maar Smart IPTV handleiding voor Smart TV [siptv.eu] lijkt me nog steeds een van de meestgebruikte apps en veelal standaard geinstalleerd op Smart TV’s.

Echter, heb je toegang tot een app store van je TV of de Google Play Store?

Google playstore

Voornamelijk:

Eventueel even door android en Tutorials zien voor meer opties.

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.