Ik heb net een abonnement op titanium afgesloten ( was op Lightning) krijg een e-mail met een link naar een bestand van 62 MB; het is me totaal niet duidelijk wat ik nu moet doen? Gaarne advies
Zelf geprobeerd:
Verplichte overige informatie Gerelateerde dienst: Lightning/Thunder/Metal? Type account: Gebruik je M3U of MAC? Apparaat: Applicatie: Type verbinding: Speedtest.net result: Ervaring IPTV: Relevante topic(s): zet link hier
Als je dit had ingevuld had ik je wellicht naar een specifiekere handleiding kunnen sturen. Hier kan ik niks mee. Alles wat je moet weten, is eigenlijk wel te vinden onder Tutorials dus wellicht kom je hier verder mee.
Voor Purple IPTV hebben we geen handleiding beschikbaar. Ik heb ook nog nooit van de app gehoord - ik ga er vanuit dat inloggen met een M3U account gewoon mogelijk moet zijn.
Het bestand van 62 MB is je M3U playlist. Wellicht helpt het volgende item je met inloggen op je app:
Eventueel de sectie “How to Add M3U URL or Xtream Codes on IPTV Smart Purple Player” op de volgende pagina legt het stap voor stap uit.
Alternatief kun je zien of er een app in Tutorials staat die tevens beschikbaar is op je TV.
Hoe dan ook, onze Xtream API handleiding is van toepassing op vrijwel elke app, de velden die je dient in te vullen zijn altijd hetzelfde op elk apparaat (server + username + password) - dus is deze handleiding altijd geldig.
Bedoel je een Smart TV? Of een Chromecast? Ik gebruik deze zelf niet dus heb niet de beste ervaring ermee, maar Smart IPTV handleiding voor Smart TV [siptv.eu] lijkt me nog steeds een van de meestgebruikte apps en veelal standaard geinstalleerd op Smart TV’s.
Echter, heb je toegang tot een app store van je TV of de Google Play Store?