SS IPTV instellen voor Smart TV's

SS IPTV is een app die vaak op Smart TV’s (LG, Philips, Sony) geïnstalleerd kan worden.

Op Samsung TV’s is de app niet beschikbaar in de Smart Hub App store. Je kunt deze middels een USB en .zip file installeren - de handleiding daarvoor vind je op de SS ITPV website.

Playlist versturen naar SS IPTV app

  1. Houd je M3U link bij de hand. Hoe vind je je M3U link?
  2. Genereer in de SS IPTV app je Connection Code in het settings menu.
  3. Ga naar deze pagina, typ je Connection Code in en klik op Add Device:
  4. Voeg een external playlist toe:
    Displayed name: Naam provider
    Source: Plak hier je M3U link
    image
  5. Druk op OKand dan druk je op SAVE om alle wijzigingen opslaan.
  6. Reload je SS IPTV app om de doorgevoerde wijzigingen binnen te halen.

Ik heb net de app geinstalleerd op mijn LG tv maar ik kan hier helemaal niks aanpassen.
Belgie staat ook al niet in de lijst van landen dusja…

Sorry van deze app weet ik te weinig om te kunnen helpen. Je hebt de lijst verstuurd naar je SS IPTV app?

Ik heb ondertussen een betaling gedaan voor een smart iptv app ding van een 5€ (normaal gezien 7 dagen trial maar die was al verstreken van lang geleden ook zoiets te proberen.
Ik zou graag een account nemen hier maar ik moet eerst eens bekijken welke het interessantste zou zijn voor mij; channels of vod. VOD valt te zien wat het aanbod is natuurlijk.

Ik heb momenteel een 1day trial (die ik niet ga verder zetten aangezien er daar 0 support is).
Ik heb wel toegang tot een 15k tal zenders + extra vod enz

Sorry Ik heb gewoon teveel dingen tegelijkertijd geprobeerd.
SS IPTV werkt maar ik krijg geen zenderinformatie (EPG denk ik) te zien, alleen de zendernaam dan.
Ik zit nu wel op een 1day trial account van een andere website aangezien deze verlopen is en ik eigenlijk alles nog een beetje zit uit te proberen.

Nu je weet hoe het zit, bestel hier even een trial en ik denk dat je er dan wel uit komt!

Ik weet niet of SS IPTV deze optie ergens heeft maar bij het laden naar de SS IPTV app zou je een EPG veld moeten zien om je EPG link in te geven denk ik. Wat is de Black IPTV EPG URL/link?

Hi,

I have a Phillips Smart TV and I tried the Smart IPTV app with the 1 day trial that you guys offer but it did not worked. So now I would like to try this SS IPTV App. Would this app be the best for this kind of TV? Is it also possible to ask another trial to test this to be sure before buying?

Thank you