Help met bufferen

Vraag/Probleem:

Zelf geprobeerd:

Verplichte overige informatie
Type account: * platinum
Apparaat: invidia shield pro
Applicatie: tivimate M3U
Type verbinding:1000mbps glasvezel
Speedtest.net result:960mbps
Ervaring IPTV:waardeloos
Relevante topic(s): zet link hier
Hallo,

Ik heb al een paar berichten achter gelaten op het forum, en alles al geprobeerd.
Maar ik heb gewoon een slechte verbinding.
Ik heb 1000mbps op de glasvezelkabel en een invidia androidbox, maar jullie zenders blijven bufferen.
Er wordt gezegd zenders door te geven, pak 1 usa zender uit het pakket, want bij mij doen ze het allemaal niet.
4k en 2k doet het soms wel en dan weer niet, en nl 265 buffert ook.

Ik heb nog een iptv aanbieder, en daar heb ik geen last.
Waarom ik jullie gekozen heb was, omdat de trial helemaal goed was en goede kwaliteit en leuke prijs.
Maar nu lijkt goedkoop wel duurkoop.
Ik hoop nu eindelijk dat jullie er wat aan gaan doen, want hier heb ik niks aan!

1 like

USA zenders zijn inmiddels online.

Voor tips tegen bufferproblemen kun je dit topic doornemen. Specifieke kanalen kun je melden, als wij kunnen reproduceren kunnen we wellicht oplossen, anders niet.

Ik heb alle buffer problemen al doorlopen, gisteren bij een vriend met ook 1000mbps internet mijn box aangesloten, en jullie m3u link op zijn box geprobeerd.
Ik heb met en zonder vpn geprobeerd.
Alleen maar bufferen . nl 4k, 4/animal planet. 9/dance trippin.10 discovery channel. etc!
nl2k doet het toevallig vandaag
usa, 11/animal planet, 18/bet east hd, 26/bravo east hd, 27bravo west hd en nog veel meer
Uk skysports 34/ F1 hd. 37 fooball hd ect!

Ik begrijp dat je soms niet teveel kan verwachten, maar dit is echt waardeloos, en nog nooit mee gemaakt.
Als dit niet wordt opgelost. mag je mijn account verwijderen

1 like

Houd het geklaag voor je, dit forum is geen klaagmuur. Er is een reden dat de meeste aanbieders geen openbare discussiekanalen hebben. Waarschuwing IPTV - wij geven hier letterlijk aan dat er mindere en betere tijden zijn. Ik snap dan niet hoe dit soort berichten opduiken als er “problemen” zijn.

1 like