⚠ Geen facturatie meer voor Gold, Platinum en VOD

Goedenavond,

Eerder hadden we dit nieuwsbericht geplaatst:

Vanwege de vele problemen met verlengingen via het klantenportaal, zijn alle automatische verlengingen beëindigd. Je ontvangt dus geen facturen meer voor het oude type producten, deze bevatten “Classic” in de naam.

Dit geldt dus voor alle Gold, Platinum en VOD-only accounts - behalve Plex accounts!

Wil je verlengen, bestel dan een nieuw (eenmalig, pre-paid) account, zoals aangegeven in onderstaand FAQ artikel.

Als het goed is ontvang je geen facturen meer voor Classic producten. Ontvang je deze wel? Laat dit ons weten.

1 Like

Krijgen we nog wel aan mail dat het abbonement bijna is afgelopen , ( 1 week of zo) zodat we niet op zwart komen

Nee helaas niet, met een account van langere periode beperk je het aantal keren op zwart gaan. Na het bestellen is het account (meestal) direct actief dus heel lang ben je niet op zwart.

1 Like

Oke ja dan heb ik dat verkeerd gedaan heb via een factuur betaald die open stond automatisch gedaan.
Daarom geen activering voor plex.
Gr Margaret

Als je even een ticket opent moet dit opgelost kunnen worden. Voor Plex kan je wel gewoon facturen betalen. Bovenstaande geldt enkel voor IPTV diensten.