Zelf geprobeerd: e-post van Worldbilling gebruikt en gevraagd: geen antwoord.
Verplichte overige informatie Type account: Gebruik je M3U of MAC? M3U Apparaat: Amiko A6N2 Applicatie: Platinum Type verbinding: kabel Speedtest.net result: fijn Ervaring IPTV: weinig Relevante topic(s): zet link hier verkeerde abonnement
Ticket openen* wordt daar bedoelt, maar zo hey… heb je het ticket geopend met je verzoek? Wat een toon trouwens, we kunnen het ook hierbij laten hoor - in de basisregel is besteld gewoon besteld en hoeven wij helemaal niets aan te passen.
Was licht geïrriteerd door de doolhof-website, die je van kastje naar de muur stuurt: vink je ‘ticket’ aan, word je weer doorgestuurd naar FAQ; enz. Probleem blijft dat ik Platinum heb besteld, en daarvoor heb betaald (kan ik bewijzen), maar het aanbod dat ik nu krijg lijkt verdacht veel op het aanbod van Gold.
Ik heb Platinum besteld en daarvoor betaald, maar wat ik heb gekregen,
lijkt verdacht veel op Gold (ik zie bijv. nergens de beloofde Arabische zenders).
E-mail met betalingsbewijs (22 Juni 2021): Service ID 18071.
Username: faquller.
Ik meldde dit eerder en kreeg als antwoord dat ik “een ticket moet openen”.
Maar dat lijkt nergens te kunnen: vink ik dat aan, dan kom ik weer in een lijst
met FAQs, dan weer in een lijst met topics, enz enz.
Dat doolhof valt wel mee, ik had eerder verwezen naar het volgende artikel:
Een ticket open je op dezelfde plek waar je hebt besteld, in dit geval Worldbilling. Op dit forum hebben we namelijk geen inzage in klantgegevens en accounts.