Verkeerde abonnement besteld, wat nu?

Vraag/Probleem: verkeerd abonnement gekregen: Gold ipv Platinum

Zelf geprobeerd: e-post van Worldbilling gebruikt en gevraagd: geen antwoord.

Verplichte overige informatie
Type account: Gebruik je M3U of MAC? M3U
Apparaat: Amiko A6N2
Applicatie: Platinum
Type verbinding: kabel
Speedtest.net result: fijn
Ervaring IPTV: weinig
Relevante topic(s): zet link hier verkeerde abonnement

Hallo, hiervoor kun je een ticket openen en we passen je account aan naar de juiste.

Hoe open je een ticket?

“Hiervoor kun je een ticket omzetten en we passen je account aan”:
wat betekent dit in godsnaam? Pas het dan aan!

Ticket openen* wordt daar bedoelt, maar zo hey… heb je het ticket geopend met je verzoek? Wat een toon trouwens, we kunnen het ook hierbij laten hoor - in de basisregel is besteld gewoon besteld en hoeven wij helemaal niets aan te passen.

Excuses voor de toon.

Was licht geïrriteerd door de doolhof-website, die je van kastje naar de muur stuurt: vink je ‘ticket’ aan, word je weer doorgestuurd naar FAQ; enz. Probleem blijft dat ik Platinum heb besteld, en daarvoor heb betaald (kan ik bewijzen), maar het aanbod dat ik nu krijg lijkt verdacht veel op het aanbod van Gold.

Vraag/Probleem:

Ik heb Platinum besteld en daarvoor betaald, maar wat ik heb gekregen,
lijkt verdacht veel op Gold (ik zie bijv. nergens de beloofde Arabische zenders).

E-mail met betalingsbewijs (22 Juni 2021): Service ID 18071.

Username: faquller.

Ik meldde dit eerder en kreeg als antwoord dat ik “een ticket moet openen”.
Maar dat lijkt nergens te kunnen: vink ik dat aan, dan kom ik weer in een lijst
met FAQs, dan weer in een lijst met topics, enz enz.

Bijvoorbaat dank.

Dat doolhof valt wel mee, ik had eerder verwezen naar het volgende artikel:

Een ticket open je op dezelfde plek waar je hebt besteld, in dit geval Worldbilling. Op dit forum hebben we namelijk geen inzage in klantgegevens en accounts.

Ook via de contactpagina op blackiptv.co/contact staat duidelijk hoe je een ticket kunt openen: