Hoe kan ik verlengen?

Hoe verleng ik mijn account?

Eenmalige accounts (one-time, pre-paid)

Tegenwoordig hebben wij voor de IPTV diensten PRE-PAID eenmalige diensten. Deze accounts worden na verloop automatisch verwijderd. Je bestelt dan opnieuw een prepaid account via de website

:warning: Eenmalige pre-paid Lightning of Metal accounts worden na afloop (1, 3 of 6 maanden) verwijderd. Ons advies is 1 dag van tevoren, of na verloop van je account een nieuw account bestellen.

Automatische facturatie

Dit type account is niet meer te bestellen. Diensten in het klantenportaal die automatisch gefactureerd worden bevatten tegenwoordig Classic in de naam. Geen facturatie meer voor Gold, Platinum en VOD

Mocht je nog een factuur ontvangen, betaal deze dan niet en bestel een nieuw account.

Enkel voor Plex accounts, wordt automatische facturatie gebruikt voor verlengingen. Deze hoef je dus niet opnieuw te bestellen.

Kan ik voor plex wel gewoon de automatische invoice betalen voor verlenging of moet dat ook opnieuw?

Yes, die kan wel.