Goedenavond beste lezer,
In dit nieuwsbericht maken we bekend hoe/wat je moet doen om met korting over te stappen naar je nieuwe account. Bedankt voor jullie geduld, het heeft iets langer mogen duren dan gehoopt. Achteraf gezien, is 1 september een mooie datum om mee te werken.
We proberen een zo groot mogelijk deel van te klanten de compenseren - we weten dat iedereen tevreden houden vrijwel onmogelijk is - maar hopen toch een eind te komen hiermee. Aan de andere kant streven we er ook naar om een zo simpel mogelijk (ofwel, niet al te complex) plan te realiseren.
Er wordt afgeweken van de manier van compenseren zoals we dit in 2019 hebben gedaan. Dit was een standaard kortingspercentage (25%) voor elke klant die een actief pakket had. Dit was voor sommige gunstig en voor anderen weer minder gunstig.
We hebben te maken met verschillende groepen klanten die in aanmerking komen voor compensatie, dit maakt het ietwat lastiger. We willen iemand die vorige week 12 maanden kocht niet op dezelfde manier compenseren als iemand die nog een week over heeft van de 12 maanden. Daarnaast kunnen er klanten zijn die op moment van compensatie geen actief account meer hebben, maar wellicht wel weer Lightning willen bestellen. Al met al, hebben we te maken met diverse situaties.
Daarom hebben we besloten dit op de volgende manier aan te pakken.
Lees goed mee - ik weet dat het simpel moet blijven maar zoals jullie weten, is mijn simpel vaak lastiger dan jullie simpel .
Compensatie per groep
Groep A: Aankoop in afgelopen 4 maanden (na 1-mei-2021)
- Korting: 55% op dezelfde periode als laatst aangekocht (of korter)
- 6 MND = 20,75 EUR (12 maanden wordt niet meer verkocht)
- Je hebt nog een actieve service of is deze is afgelopen na 1-8-2021
- Redenatie: je hebt vlak voor einde van deze diensten aangekocht of mogelijk een groot deel van je periode last gehad van de problemen
Groep B: Aankoop in afgelopen 8 maanden (na 1-feb-2021)
- Korting: 45% op dezelfde periode als laatst aangekocht (of korter)
- Je hebt nog een actieve service of is deze is afgelopen na 1-8-2021
- Redenatie: dit zullen veelal klanten zijn die 6-12 maanden hebben gekocht en een deel van hun periode mogelijk last hebben gehad van de problemen
Groep C: Aankoop in afgelopen 12 maanden (na 1-sep-2020) & VOD only klanten
- Korting: 25% op dezelfde periode als laatst aangekocht (of korter)
- Je hebt nog een actieve service of is deze is afgelopen na 1-5-2021 - hieronder vallen dus klanten die hun pakket in de afgelopen 4 maanden niet verlengd hebben.
- Redenatie: dit zullen veelal klanten zijn die 12 maanden hebben gekocht en in hun periode het minst last hebben gehad, tevens lopen deze accounts ook tegen het einde van hun periode aan.
Compensatie voorwaarden
- Alle overstappen dienen te worden uitgevoerd binnen 2 maanden voor 1-nov-2021
- Gold/Platinum accounts lopen (vooralsnog) door en worden niet verwijderd na overstap
- Gebruik maken van deze regeling houdt in dat je Gold/Platinum account āopgeeftā - er volgt geen compensatie meer, mochten de diensten daadwerkelijk eindigen.
- Alle kortingscodes verlopen 1-nov-2021
- Alle 12 maand klanten krijgen een kortingscode die werkt op 6 maand pakketten. Jaarpakketten zullen voorlopig niet meer worden verkocht.
- Onder voorbehoud van wijzigingen en/of fouten.
Aanvragen compensatie
De compensaties werken o.b.v. kortingscodes die eenmalig in je account gebruikt kunnen worden. Heb je meerdere pakketten, geef dit dan ook door.
Open een ticket in je klantenportaal met de volgende informatie:
- De groep waaronder je valt
- Het pakket dat je wenst te bestellen
Klik hier om je bestelde/actieve services in te zien & om een ticket te openen
We streven er naar je te voorzien van een kortingscode binnen 48 uur na opening ticket.
We hopen dat we met deze compensatie elke klant gepast een mogelijkheid geven naar de Lightning/Metal dienst over te stappen.