[REMINDER] Lightning gaat stoppen

Onderstaand bericht is een kopie van de mail die via worldbilling is verstuurd naar alle Lightning klanten.

Beste Lightning klant,

Je onvtangt deze mail omdat je aan actief Lightning account hebt. Zoals vele klanten die het forum (1) volgen al weten, gaat Lightning stoppen. We verwachten dat alle klanten een account hebben aangemaakt op het forum en zo altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws. Deze mail dient daarom als extra herinnering, vooral voor klanten die niet op het forum zijn geregistreerd.

We zullen deze mail kort houden, maar als je geinteresseerd bent in het volledige verhaal, kun je op het forum inloggen en de links in deze mail volgen.

Lees de informatie in deze mail, en op het forum goed door.

Na deze mail volgen GEEN emails meer en volgen alle verdere updates m.b.t. de migratie via het forum, waar belangrijke/korte updates eveneens worden gepusht naar Telegram.

In het kort

  • Ergens komende maand gaat Lightning volledig op zwart.
  • Klanten wordt 30-75% korting geboden om over te stappen op Titanium of Thunder.
  • Titanium is hierin de primaire & goedkoopste dienst voor overstappers.
  • Overstappen naar Thunder is ook mogelijk, maar je krijgt hier minder korting dan op Titanium.

De diensten

  • Lees hier (3) over de verschillen tussen Titanium en Thunder. Beide diensten zullen geschikt zijn voor de Benelux.
  • Titanium is niet te testen, er is e.e.a. op het forum gedeeld (2) over de inhoud van deze diensten, Thunder trials kun je gratis bestellen (3).
  • Lees de informatie door en maak je keuze, vragen kunnen worden gesteld in de desbetreffende topics.

Compensatie
Iedere Lightning klant wordt gecompenseerd in de vorm van een redelijke korting, hierin splitten we als reseller het risico van IPTV met de klant. Je wordt gecompenseerd op basis van de resterende duur van je account.

Lees onderstaande goed door en volg de stappen voor het aanvragen van je compensatie.

Vragen
Alle vragen gaan via het forum, gebruik ook de zoekfunctie want veel is al gevraagd en beantwoord in de afgelopen weken (AUB!), plaats deze in de juiste topics om het overzichtelijk te houden. Op deze manier houden we het ticket systeem vrij voor afhandeling van alle compensaties (Titanium moeten we helaas handmatig doen).

Met vriendelijke groet,

De BIPTV Staff