Black Friday & Cyber Week Actie | 2022

Beste klanten/bezoekers,

Het is bijna Black Friday & Cyberweek, daarom bieden we weer een leuke korting aan op alle 6 of 12-maand pakketten. Ook Plex accounts vallen onder deze korting.

Ja, je leest het goed. In ieder geval tijdens deze actie zullen we 12 maanden gaan verkopen (enkel voor Lightning).

Gebruik maken van de actie? Gebruik bij je bestelling de promocode:

ACTIE VERLOPEN

Je kunt bestellen via het bestelportaal, volg de link op onze website. Bestelde accounts worden na betaling direct geactiveerd.

Verlengen


T/m 31 november lijkt me straf :D.
Het zal eerder 30 november zijn.

Begin oktober net 6 maanden verlengd
.
Wanneer ik van dit aanbod gebruik maak, ben ik m’n resterende 4 maanden kwijt vrees ik???

Ja het zou toch handig zijn als je je bestaande abonnement kunt verlengen met deze actie.
Anders heb je er alleen wat aan als je nieuw bent of toevallig net je abonnement verloopt.

Heb je helemaal gelijk in, aangepast en bedankt voor het opmerken.

Betreft bestaande abo’s, het is technisch niet mogelijk bestaande accounts te verlengen via worldbilling, vroeger hadden we automatische facturatie + verlengingen, maar er kwamen teveel complicaties bij meekijken waardoor we hebben besloten enkel nieuwe accounts toe te laten.

Wat @bj78 zegt is een goed punt. We zouden bestaande klanten de mogelijkheid moeten geven om van deze actie gebruik te kunnen maken. Er zijn wel wat opties, waaronder handmatige verlengingen - ik zal eens kijken of we hier wat mee kunnen.

3 likes

Inderdaad helemaal mee eens.

1 like

Ook ik zit net halverwege mijn abo van 6 maanden dus hoe mooi deze aanbieding ook is, voor mij op dit moment niet van toepassing. Mochten jullie een ‘vaste klanten korting’ kunnen regelen bij het verlengen van mijn abonnement, zouden jullie mij daar een groot plezier mee doen. Of dat we nu alvast een nieuw abonnement voor de actieprijs kunnen afsluiten maar dat deze pas ingaat op het moment dat het huidige abonnement afloopt.

1 like

Klanten die willen verlengen, kunnen dit doen via deze link. Let erop dat dit proces handmatig is en we deze verlengingen binnen 24/48 proberen door te voeren, al zal het voor velen geen haast hebben.

Het product is ook te vinden via Worldbilling, maar voor het gemak kun je de directe link hierboven gebruiken.

3 likes

Jammer, dat de Plex Stream alleen per Ă©Ă©n maand kan. Zeker met deze korting.

Is er een mogelijkheid om Plex ook voor meerdere maanden te bestellen?

EDIT:
Ik zie nu “pas” dat als ik een nieuwe bestelling plaats ipv de factuur te betalen, dat ik ook voor een kwartaal kan kiezen. :partying_face:

Ik probeer te achterhalen wat de black friday aanbieding is. De order/billing site zegt daar niks over. Misschien doe ik iets fout. Kan iemand mij zeggen wat deal voor lightning is?
Alvast bedankt, B.

Onze Plex dienst is momenteel beschikbaar voor 1 of 3 maanden. Door de origine van onze bronnen voor Plex willen we deze niet jaarlijks verkopen. Wellicht kunnen we een uitzondering maken voor 6 maanden
 stuur ons hierover even een ticket.

Hoihoi, zoals in het bovenste bericht staat, krijg je op alle 6/12 maand accounts 40% korting met de code BLACKFRIDAY, deze voer je in tijdens het afrekenen.

Mooie deal. Even voor de zekerheid. Deze verlenging gaat pas in aan het einde van mijn huidige abonnement?

Yes, als je een verlenging bestelt, verlengen we handmatig je bestaande account.

1 like

Kijk, daar hou ik van, goed geregeld. Ben nog steeds super tevreden over jullie service dus zojuist voor een jaar verlengd. Heb ik daar voorlopig geen omkijken meer naar. Wordt dit nu vanzelf eerdaags door jullie in orde gemaakt of moet ik hiervoor nog een helpticket openen op Worldbilling?

1 like

Als het goed is, is er automatisch een ticket aangemaakt (terug te zien in je account) waarop we reageren als de verlenging is doorgevoerd.

1 like

Klopt inderdaad. Er is een nieuw ticket aangemaakt. Dat komt het helemaal goed. Nogmaals bedankt voor deze aanbieding, wordt gewaardeerd.

1 like

De BLACKFRIDAY code werkt niet bij een verlening van Plex voor 3 maand. Ik heb nu een bestelling openstaan (#34065) zonder korting. Ik de verlengen link geprobeerd, maar zodra je naar Plex gaat zit je weer in het normale bestelproces. Wat moet ik nu doen?

De verlengen link is enkel voor IPTV accounts. Ik zal even checken hoe het zit met de korting voor Plex 3 maanden. Kom erop terug.

Kun je nogmaals kijken of de code nu wel werkt?