Scherpe kortingen op nieuwe IPTV ontvangers + 1 jaar IPTV

Toe aan een nieuwe IPTV ontvanger?

Bij BlackIPTV.co verkopen we de meest populaire modellen tegen, enkel te betalen met crypto, maar daarom ook enorm scherpe prijzen.

De huidige kortingen zijn standaard actief in onze webshop - er is geen kortingscode nodig. We verwachten deze combi deal kortingen te hanteren tot eind maart, vanaf dan zullen we maandelijks/wekelijks ontvangers selecteren voor een korting.

We verzenden binnen 1-2 werkdagen en na verzending ontvang je een track & trace code en heb je tevens gewoon 1 jaar garantie!

1 like

Kan ik het abo als verlenging gebruiken bij mijn huidige abo wanneer ik gebruik maak van een combi deal om mijn Formuler te upgraden?

Goedemorgen, jazeker. Na je bestelling sowieso even een ticket openen. Daar kan je dan je username voor verlenging doorgeven.

Bestelling geplaatst…maar het loopt uiteraard weer spaak bij Skrill…nog nooit goed gegaan…geld wel van mn rekening af, maar om het op je Skrill account te krijgen is weer een heel ander verhaal…

We krijgen eens in de zoveel tijd een ticket met een vergelijkbaar probleem, meestal vragen we even met Skrill te chatten of elders contact op te nemen - ik weet nooit hoe het verder verloopt, meestal zie ik uiteindelijk een actieve/betaalde order en geen reactie meer op het ticket…

Eerst de chatbot geprobeerd…maar dat kan je beter overslaan…daarna email…net als alle voorgaande keren…na verloop van tijd wordt het wel weer rechtgezet, maar vervelend dat je de bestelling al geplaatst hebt en dan moet wachten op de “instant” overboeking van iDeal naar Skrill…die is dus nooit instant zoals op de Skrill site wordt beweerd

Ha, doorvragen naar een Human werkt niet?

Ik ben het er inderdaad mee eens dat het niet een ideaal proces is. Over het algemeen gaat het goed met Skrill en lukt het vrijwel iedereen deze methode te gebruiken, helaas soms met een vertraging maar heb nog nooit gehoord dat men geld is kwijtgeraakt met dit platform, ook niet geheel onbelangrijk.

ik heb gechat met een Poolse dame, die me doorverwees naar email met het verzoek om proof of transaction op te sturen…dat gedaan en nu afwachten…is altijd goed gegaan uiteindelijk

1 like

het is alweer geregeld!

vervolg:
Betaling is gelukt…krijg 2 mailtjes: 1 met code voor 6 maanden IPTV, en het andere mailtje met andere code om 20% korting te krijgen op een abo,ik heb dus een Formuler besteld met 12 maanden IPTV…
Is me even onduidelijk wat te doen nu…

Ticket gemaakt…

PS:Moet dit niet 2 jaar garantie zijn? Net als bij alle andere aanbieders van Formuler boxen?

Ticket dus aangemaakt, tot op heden geen reactie.
Wel een paar vreemde ontwikkelingen…graag zsm een reactie

Hiya, ticket is inmiddels beantwoord!