Black Friday & Cyber Week Actie | 2022

Top bedankt! Alleen staat er denk ik nog een order open dus kan ik niet opnieuw proberen. Zou je die kunnen sluiten?

Je kan zoveel orders plaatsen als je wilt, krijg je een foutmelding? Zo ja, welke?

De kortingscode werkt nu. Bedankt!

Maar als ik wil bestellen zegt hij dat er al een actief account is. Als ik wil upgraden zegt hij dat er al een bestelling loopt die nog betaald moet worden.


1 like

Al even bezig met verlengen….Skrill account opgewaardeerd met ruim voldoende saldo
Dan betalen naar Worldbilling…
Blockchain address ingevuld, bedrag ingevuld….dan continue….dan tot 4 keer toe “session expired”……en er is niets overgemaakt….
IDeal betalingen naar Skrill komen ook niet door….wel van rekening af, maar niet naar Skrill….dan maar weer via creditcard….werkt wel…maar dan heb je ondertussen dubbel op Skrill gestort

Withdrawal van Skrill naar WB uiteindelijk gelukt….transactie staat nog “onbetaald”….maar ga er van uit dat dat goed gaat komen

Duidelijk. Je order is eruit!

Zo niet, open even een ticket met daarin je transactie ID.

Bedankt voor het verwijderen van mijn order.

Helaas werkt de code niet bij een verlenging alleen bij een nieuwe bestelling. :slightly_smiling_face:

Try again please. Open anders een ticket, dan maken we de handmatig aan.

Het werkt! Bedankt voor de supersnelle service.

1 like

Is het nu gelukt???

Transaction ID: 4523301285
Status: failed

Betreft je betaling hebben we liever prive contact via tickets.

Ook is je TX ID langer, zie:

Top, goed geregeld. Vandaag verlenging besteld. Bedankt!

1 like

Als je je bestelling hebt geplaatst, maar de factuur niet hebt betaald, staan deze nog een week open en kun je deze dus nog betalen. Openstaande facturen vind je op deze pagina. 7 december worden alle onbetaalde bestellingen geannuleerd.

Ik heb die van mij meteen betaald op 29-11 maar het account is nog niet verlengd zie ik. Gaat dit wel goed?

Ja hoor, als het goed is heb je een ticket open betreft de verlenging. Daarop krijg je reply als de verlenging is doorgezet. Verwacht morgen alles erdoor te hebben.

1 like