🌟 Black Friday & Cyber Monday Specials | 2023

Het is weer zover: Black Friday en Cyber Monday staan voor de deur! We hebben weer een onweerstaanbare actie voor jullie klaarstaan!

:boom: 40% Korting op alle Thunder, Titanium, Metal Pakketten! :boom:

Geniet van 40% korting op je nieuwe IPTV account of verleng je account met 6 maanden voor maar 27 euro!

:popcorn: Ook geldig voor de Emby VOD dienst! :popcorn:

Ben jij een fervente serie- of filmliefhebber? Perfect! Onze korting geldt ook voor Emby. Dit is jouw kans om je favoriete entertainment tegen een geweldige prijs te krijgen! Let op, deze korting geldt enkel voor nieuwe Emby-bestellingen.

:fire: Gebruik de Promocode: CYBERWEEK :fire:

Het is heel eenvoudig om van deze korting gebruik te maken. Plaats je bestelling via ons bestelportaal op blackiptv.co/buy. Gebruik bij je bestelling de promocode: CYBERWEEK

:hourglass_flowing_sand: Actieperiode: 22 November tot en met 27 November :hourglass_flowing_sand:

Bereid je voor om deze deze kans te grijpen, neem onze vernieuwde crypto/bitcoin handleiding door en waardeer vast je krediet op om te genieten van geweldige deals tijdens onze Black Friday & Cyber Monday specials!

De actiecode is geldig tot: 2023-11-28T14:00:00Z

:warning: Anonimiteit staat op nummer 1 :warning:

Wij accepteren al meer dan 2 jaar alleen cryptocurrency betalingen, volg onze handleidingen om te betalen als je nieuw bent. Je kunt dit voorafgaand je bestelling rustig doornemen en in orde maken.

Komt de optie verlengen voor een jaar ook weer beschikbaar?

Gezien de vele wijzigingen in onze diensten de afgelopen jaren denk ik niet dat het verstandig/verantwoord is om 12mnd of langer te stimuleren…

1 like

Vorig jaar boden jullie bestaande klanten met lopende accounts wél de mogelijkheid om deze te verlengen tijdens de Black Friday actie. Dit moest wel handmatig door jullie in orde gemaakt worden maar het was toen wel mogelijk. Ook ik heb nog een lopend abonnement die nog loopt tot eind december en ook al is het uiteindelijk voordeliger om nu al nieuw abonnement af te sluiten met de Black Friday korting, het feit dat ik dan een maand voor 2 accounts betaal terwijl ik er maar 1 gebruik druist een beetje tegen mijn (zuinige) gevoel in. Kunnen jullie niet ook dit jaar zo’n mogelijkheid bieden?

1 like

Als je zonder de actie besteld in December, ben je niet zuiniger uit.

Het idee is dat we simpelweg door alle instabiliteit in de IPTV wereld als reseller met 6 maanden gewoon minder gezeik hebben als dingen minder lekker lopen. In zulke gevallen willen we alle klanten kunnen opvangen, maar we hebben geleerd dat het enorm lastig is als er vele klanten zijn die nog 1 jaar (of toen zelfs 2+ jaar) een account hebben lopen…

Ik vraag ook niet voor een jaarabonnement. En het gaat hier niet om een compensatie voor iets. Ik wil simpelweg graag verlengen aangezien ik verder tevreden ben met jullie. Maar nu wordt ik eigenlijk gedwongen om vroegtijdig mijn nog lopende abo te laten voor wat het is en een maand te vroeg een nieuwe abo af te sluiten om maar te kunnen profiteren van deze Black Friday aanbieding. En dat vind ik scheef en niet fair naar je bestaande klanten toe. Daarom zou het netjes zijn als bestaande klanten met nog lopende abonnementen ook kunnen profiteren van deze aanbieding maar dat nieuwe abonnementsperiode pas ingaat ná afloop bestaande abonnement.

2 likes

Zou idd mooi zijn als je ook voor bestaande accounts een korting kunt krijgen, om te verlengen.

Ik had de vorige keer een abo voor een jaar, lekker rond Black Friday, maar door al die gedoe moest ik over naar Titanium…en nu loopt deze door tot begin feb.

Zonde, dat ik geen gebruik meer kan maken van de Black Friday kortingen…elk jaar.

Duidelijk, het is niet anders :man_shrugging:

1 like

Ergens begrijp ik jullie en hebben jullie ook gewoon gelijk hoor. Ik zal proberen om de actie morgen rond de middaguren live te zetten, inclusief een oplossing voor bestaande klanten waar nog even over gebrainstormd moet worden.

3 likes

Netjes. Dank je wel.

De actiecode is inmiddels live: CYBERWEEK

  • Titanium verlengers - na je bestelling wordt standaard een ticket geopend, reageer hier op de gewenste username die je wenst te verlengen. Deze accounts worden sowieso handmatig beheerd, dus een verlenging is hier makkelijker uitvoerbaar.

  • Thunder/Metal verlengers - Jullie hebben de optie te verlengen met 6 maanden via de volgende link. Metal kan een ticket openen, dit is een kleine groep klanten dus die regelen we volledig handmatig.

:warning: Houd wel rekening met de volgende voetnoot.

  • Indien je een account hebt langer dan 6 maanden.

In een situatie waarin een provider stopt/uit de lucht gaat, langdurig instabiel blijft of elke andere situatie waarin wij voor onze klanten een oplossing bieden, wordt je account behandeld als maximaal een 6 maand account.

4 likes

Goed bezig BlackIPTV. Dit zijn van die dingen die ik heel erg kan waarderen en een reden om nog lang klant bij jullie te blijven.

2 likes

Thunder/Metal verlengers - Jullie hebben de optie te verlengen met 6 maanden via de volgende link.

2 likes

Zojuist voor 2 lopende accounts verlenging besteld. Bedankt voor de service, ik neem aan dat jullie handmatig de einddatum van de lopende abo’s moeten aanpassen?

Moet nog even zien we het gaan doen, waarschijnlijk, als de verlenging is doorgevoerd, passen we je bestaande service in WB aan naar een aangepaste product, genaamd “Thunder | Renewed”.

Is prima hoor. Ik zie het uiteindelijk wel wanneer de verlenging is doorgevoerd.

1 like

Ik wil op mijn bestaande emby accounts die nog niet zijn verlopen gebruik maken van jullie black friday deal. Ik neem aan dat dat transparant overgaat naar het “black friday deal” als deze verlopen ?
Met dank voor de reactie,

Emby werkt automatische facturatie worden.

Dit proces is extreem lastig om met kortingen te werken, dat is een van de redenen dat we met IPTV met pre-paid accounts werken.

Als je al Emby hebt, moet je zelf zien of het interessant is om een nieuw account te bestellen. Als je dit doet, zal het je WB-account iets onoverzichtelijker maken, dus annuleer eerst je oude abonnement met de opmerking dat je voor de Black Friday actie gaat, zodat wij zien dat het een cancellation is die niet daadwerkelijk moet worden verwijderd…

Binnen Emby zelf verandert er niets, want je account bestaat al en alles wordt handmatig bijgehouden, maar in WB gaan we hier geen handmatige aanpassingen maken.

Al met al wordt het bij ons achter de schermen wel gecompliceerd met dubbele diensten, facturatie en identieke servicenamen. Daarom zeggen we in de basis dat alleen nieuwe abonnementen voor Emby gebruik kunnen maken van de korting.

Ik heb gisteren mijn “black friday” emby voor 6 maanden besteld en betaald op mijn bestaande emby adres. Jij zegt dus dat ik mijn lopende account die loopt to 28-11-2023 moet anuleren ? In WB kan ik duidelijk zien tot wanneer een abbo loopt, dus voor mij geen probleem. Ik wil alleen voorkomen dat emby op zwart gaat op 29-november.

Yes - mits het onduidelijk is vanaf de klantomgeving om de juiste dienst te selecteren? Maar volgens mij is dat wel duidelijk als ik mij goed herinner.

Dit voorkomt dat je nieuwe facturen gaat ontvangen (en voorkomt ook dat men de verkeerde facturen gaat betalen).

Je gaat sowieso niet op zwart want we regelen dit handmatig en zien uiteraard wel als er meerdere Emby services staan en ook als een service recent is besteld valt dit wel op, maar met een cancellation request wordt het aan onze kant iets duidelijker wanneer we daadwerkelijk je bestelling gaan verwerken en voorkomt onnodige mails jullie kant op.