Meestgestelde Vragen

:bulb: Bekijk ook de FAQ categorie voor meer vragen FAQ of gebruik de zoekfunctie rechtsbovenin.

Kan ik Black IPTV uitproberen?

Ja, via onze webshop kun je een trial bestellen, alle trials zijn 24 uur geldig tenzij anders vermeld.

Tijdens sportwedstrijden en grote evenementen worden er geen trials uitgegeven, of wordt hiervoor een kleine vergoeding gevraagd.

Wij behouden het recht de prijs van de trial ten allen tijde te wijzigen naar eigen inzicht. Misbruik wordt niet getolereerd en kan resulteren in een IP-ban.

Hoe kan ik betalen?

Zijn er Benelux of Multiroom pakketten?

Nee, momenteel verkopen wij enkel All-in-One pakketten. Echter bevatten deze wel uitstekende Benelux content.

Op welke apparaten kan ik Black IPTV gebruiken?

Bekijk de tutorial sectie voor beschikbare handleidingen. De meest populaire apps en apparaten vind je hier terug.

Wat zijn de kosten?

De pakketten van Black IPTV variëren van 12,50 euro voor een maand tot 90 euro voor een jaar. Bekijk de webshop voor alle prijzen. Je betaalt altijd vooraf en je zit nergens aan vast. Accounts zijn prepaid.

Wat is jullie portal/server?

Klik hier.

Ik ben mijn M3U link kwijt? Wat nu?

Zie dit artikel.

Beste, ik zou graag willen weten of jullie ook Tsjechische zenders in jullie aanbod hebben?

MVG Rowan

Goedemorgen, zowel in Lightning als Metal hebben we deze helaas niet.