Algemene Feedback

We begrijpen dat klanten gefrustreerd zijn maar helaas kunnen we niet toveren en zijn we echt bezig met een oplossing, waaronder een backup panel en een nieuw panel. Het is alleen alleen niet zo simpel als vele denken. De systeemfouten worden ons niet op een gouden bordje geserveerd, ook wij hebben tijd nodig om uit te zoeken waar de oorzaak ligt en wat dit veroorzaakt. IT’ers zullen wel begrijpen dat het fixen van bugs simpelweg tijdrovend is voor elke partij die hierbij betrokken is.

Om een referentie te creëeren voor leken, denk eens terug in jouw werkveld, de systemen die op het werk deze dag in gebruik zijn, zijn ook niet in 1 dag geworden zoals ze nu zijn en grote kans dat die nu nog niet 99% werken ondanks dat je dit al meerdere keren aan je baas hebt doorgegeven.

We zijn bezig met een nieuw panel, onze DNS is al aangepast naar het nieuwe panel en we proberen NL + BE vandaag nog in orde te krijgen. We zullen later een update topic aanmaken.

Wat ik wel even wil duidelijk maken, is dat dit geen klaagforum is. Lees even de regels door voor je een bericht plaatst.

Het connectiestatus topic heeft als doel je laatste status door te geven - niet meer en niet minder. Het sjabloon is verplicht. En aub: als je de moeite neemt om negatief bericht te melden, meld dan ook even wanneer je wel beeld hebt of kunt verbinden.

Zeker niet. Er is niets mis met jouw bericht, netjes en een duidelijk standpunt, daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

5 likes