Zweedse (sport) zenders in Gold?

Eergisteren een Gold pakket gekocht, nadat ik bij vergelijking - ben er bijna 100% zeker van - zag dat ook Gold de Zweedse zenders had.

Nu bij installatie kan ik geen Zweedse zenders vinden. Vooral belangrijk de Viasat Sport kanalen (Formule 1).

Kunt U mij vertellen of ik iets fout doe, of de Zweedse kanalen onlangs verwijderd zijn en of ze terug kunnen?

Ik zie nu in 6 uur meerdere berichten hierover van jou… Is het nou werkelijk nodig 3x je bericht te posten als je niet binnen een paar minuten antwoord hebt? In elk bericht staat een vraag die je in een ander bericht ook al hebt genoemd, waarom?

Zweeds hopen we snel weer te kunnen aanbieden.

Catchup op je F1 zender gaan we aanzetten.

Platinum heeft geen catchup at all. Dus de combinatie die je wenst in je andere bericht (UHD+CATCHUP) gaat niet werken.

Verwijder je je andere dubbele berichten zelf even? Ik denk dat 1 antwoord hier voldoende is.

Zo, dat is een fijn warm welkom :wink:

Bedankt voor de reactie. Ik ben niet ervaren hiermee, maar diepe excuses voor het stellen van dezelfde vraag in andere topics. Ik zal ze meteen verwijderen als het lukt.

Fijn als Zweeds snel weer aankan (ViaSat Sport is het enige relevante kanaal voor mij). Dat was een belangrijke factor in mijn keuze eergisteren voor jullie service.

Voor jouw duidelijkheid, Zweeds is gewoon offline wegens een source issue, dit kan gemeld worden in Centraal Storing-Topic [Platinum/Gold]. Liever geen topics over content verspreid over het hele forum. Verwacht ook zeker niet altijd een snelle fix… Dat is niet altijd mogelijk.

:+1: Thanks

1 like

Geachte @Chucky , waarschijnlijk ligt het aan mij maar ik kan nog steeds geen Zweedse kanalen in mijn lijst vinden (IPTV Extreme, M3U Gold). Enige relevant Zweedse kanaal voor mij is Viasat Sport (voor Formule 1).

Dank voor nogmaals een reactie. 16 April antwoordde U dat het slechts (tijdelijk) offline was, maar ik zie het kanaal ĂĽberhaupt niet in mijn lijst, kan het dus niet kiezen / testen.

We zijn Zweden momenteel aan het testen, deze verwachten we op korte termijn beschikbaar te hebben op Gold.

Geachte BlackIPTV, het is weer een maandje later en EK voetbal is begonnen. Is er hoop op Zweedse kanalen “op korte termijn”?

Ik ga hier achter aan! Verwacht deze volgende week live te hebben op Gold.