Formule 1 seizoen

Volgende week begint het formule 1 seizoen met de grote prijs van Bahrein. Mag ik vragen aan de beheerders dat ze een oogje houden op Ziggo sport en Sky F1 voor een goed verloop? :wink:

Zeker weten :+1:

2 likes

Waar vind ik Ziggo Sport. Ik zie wel de diverse sport select racing golf etc maar niet de reguliere Ziggo Sport.

Wat mis je dan?

Ziggo Sport

Kan je exact zijn?

Dit staat niet tussen de TV Gids op het linkje van Ziggo wat ik je net doorstuur.

Verder, zenderverzoeken horen thuis in Centraal Verzoek-Topic [Platinum/Gold]. Graag alleen verzoeken als je zeker bent van je zaak, exact, met link van het kanaal wat er mist.

Dit topic gaat over Formule 1 en ik zie geen relatie met jouw berichten hiermee…

De relatie is, toen ik afgelopen F1 race wilde kijken kreeg ik een ander programma op Ziggo Select HD, en op Ziggo Sport Racing ook niets, dus ik dacht echt dat er nog een andere Ziggo Sport moest zijn.

Kunnen we met een Gold abonnement ook Sky F1 “achteraf” (catch-up / VOD) bekijken?

Bijvoorbeeld via de TV gids, om een Formule 1 race een paar uur na live terug te kunnen zien (met pauzeren en spoelen?)