Xsarius portal bewerken vraagt om een wachtwoord/pincode

Als ik een url wil bewerken vraagt die om een wachtwoord. Weet iemand die?

Probeer eens een van deze drie:

6969 / 1989 / 6363

Ik heb een Xsarius Sniper. Daarvoor had ik een abonnement via degene waarvan ik de Xsarius Sniper heb aangekocht. Maar nu wil ik via de gegevens die ik van iemand heb ontvangen de instellingen doen en krijg ik telkens your STB is blocked. Call the provider. Is het beter om het Xsarius toestel volledig naar fabrieksinstellingen te brengen zodat de oude gegevens eruit zijn? Of hoe pak ik dat het beste aan?
Graag iemand die dat stap per stap kan uitleggen aub. Ik heb een link ontvangen http://ā€¦ Dat moet daarmee toch lukken?

mvg,

Je MAC adres moet wel actief zijn, STB blocked krijg je te zien als je verbinding maakt met een portal waar jouw MAC adres niet is geactiveerd. Je dient dus contact op te nemen met de reseller die jou het account heeft verkocht. Hier kunnen we onmogelijk mee helpen. Een fabrieksherstel, zal dit probleem niet oplossen.

Zie ook: Help! Code 7/STB BLOCKED

Hallo, deze werken bij mijn andere xsarius box wel, de bovenstaande codes, maar helaas bij de xsarius 4k box die ik nu heb niet. Iemand die een tip heeft voor nog andere codes? Of kan ik de box terug doen naar fabrieksinstellingen?

2580 misschien?

ā€œXsarius 4Kā€ is dat de exacte naam?

Klopt dat stond er op. Even voor anderen die hier misschien terecht komen, ik kreeg melding de box te updaten, nadat ik dat had gedaan werkte 1 van de bovenstaande codes wel.

1 like