Parent control staat aan

het klopt dat er weer verbinding is maar geeft nu enkel aan parent control wat moet ik nu doen

Hoi - hier ook een probleem: parent control staat aan op alle zenders… Iemand die weet hoe dit komt?

Geen idee? Probeer die functie eens uit te schakelen op je apparaat.

en hoe schakel zo iets uit

Welke box?

Bij formuler via instellingen, (niet in mytvonline meen ik)

magbox hier … inderdaad het werkt nu wel maar Parent Control staat op heb het nooit ingesteld en laat me nergens toe

Vreemd,

Standaard code zou 0000 moeten zijn en of 1234 lijkt mij.
Zoek even om het uit te schakelen op google ofzo.

Kan mij iemand het password verraden, daar vraagt hij om.

Maxytec

Voor adult is dat 0000

En als je portal bedoelt, kan je die niet handmatig invullen?
Of is er een blokkering?
Heb ergens gelezen iets van 5556 ofzo.
Zal eens meezoeken ik.

@Hans
je hebt al verbinding zie ik in andere post.
Stop met dubbel posten aub.
Las het net ook in ander onderwerp.

1x is voldoende.
Bvd

Opgelost, parent control staat aan bij jullie, gewoon back knopje drukken en het werkt.

Ligt dat bij mij, of bij jullie.
Ik heb niets veranderd.

Heb even op het knopje back gedrukt, en nu werkt het.

1 like

Het staat niet per definitie aan bij ons, maar komt wel van ons af want meerdere boxjes geven soortgelijke melding. Probleem is ook gemeld bij de panel devs. Het zou niet de bedoeling moeten zijn dat deze melding verschijnt.

Ik kom ook alleen maar bij alle kanalen, keuze tussen NL en DE etc is niet mogelijk.

Standaardcode 0000 werkt, maar je moet die telkens opnieuw ingeven indien je van zendergroep verandert. En die parent control afzetten lukt niet… je kan alleen je paswoord veranderen.

@armymom1

1 like

‘Back’ al geprobeerd - helpt niet. Heb ondertussen mijn echtgenoot de werkwijze met code al ‘aangeleerd’ en nu kan hij kijken… :joy:

2 likes