STB Blocked - Golden Interstar Beta X

Helaas geen verbinding meer met portal en m3u link, terwijl er wel vanuit billing portal vermeld wordt dat MAC actief is
Apparaat/App: Golden Interstar Beta X
Laatste succesvolle login: week 3 zo 19 januari
geen connectie met stalker portal
Evt error/code: STB Blocked Evt opmerking: sinds vandaag ,Rest zie bovenstaand probleem. Alles geprobeerd met reset router, VPN. Ook op telefoon geen connectie met de apps IPTV PRO en OTT NAVIGATOR.

Wie heeft de oplossing, voorheen werkt alles naar behoren buiten de problemen die Blackiptv heeft gehad.

Grote kans dat je een nieuwe M3U hebt gehad. Die werkt hier gewoon dus stap 1 is dat die bij jou ook dient te werken. Hoor het graag van je…

Idd nieuwe m3u link die heb ontvangen werkt, nadat ik alle gegevens heb ontvangen gisteravond, eerdere link deed het even tot zondag 19 januari. Portal is still blocked

Gebruikt de box 00:1A:79 als voorvoegsel of staan er meerdere MAC adressen op vermeld? Zo ja, zet die even in een ticket. De meeste boxen (Formuler, Amiko, Buzz) worden geactiveerd middels 00:1A:79: maar ik heb wel eens andere notaties gezien die wél verbinding maken.

Ik heb je MAC verwijderd en nogmaals toegevoegd, mocht dat baten.

EDIT: Dat opnieuw toevoegen en verwijderen heeft dus geholpen. Goed om te weten.

Box gebruikt idd 00:1A:79, en las ergens op een forum dat de melding stb blocked iemand alles had gewist en opnieuw had ingesteld. Dus blijkbaar toch geholpen

1 like