Is deze licentie al actief? Want dan ga ik namelijk bestellen
Neen maar ik zal dit nu wel direct in werking zetten
Hoe lang duurt dit ongeveer?
@reneetje1969 stuur ik je zo door!
@Peanhut zou nu actief moeten zijn voor Thunder, kan echter niet zelf testen.
Een vraagje, kan het kloppen dat Thunder niet werkt op smarters pro samsung TV?
Het lukt niet om de playlist toe te voegen. Op bijvoorbeeld de baytv app lukt het wel. Alsook de smarters pro app op de ipad.
@Peanhut kun je bevestigen of dit was gelukt? Ons domein zou op dit moment wel actief moeten zijn.
@Quincy05 welke error krijg je te zien?
Ik krijg de melding: authorization Failed for above host.
Ik gebruik de url http://thu.watchbiptv.co:80
Username & password zijn juist ingevoerd, werkt via een andere app dus wel.
Zojuist een ticket geopend met de vraag waarom deze nog niet actief is bij Smarters.
Wordt vervolgd.
Top dankjewel, ik wacht het af
Doet het hier wel maar dan zonder de. :80 er achter
Hm, dit zou een mogelijke oplossing kunnen zijn. Hoor graag andere ervaringen!
Heb zojuist Lighting geprobeerd toe te voegen in de smarters pro app op een samsung tv, dit is gelukt, maar na 3 sec beeld vat deze gelijk op zwart. Waarmee kan dit te maken hebben!
Geen idee maar dit lijkt me niet relevant in dit topic…
Heb het geprobeerd zonder de :80 erachter en het werkt inderdaad. @Ramdijk & @BlackIPTV dankjewel!
Top, bedankt.
FAQ item is aangemaakt voor dit probleem
Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.