Authorization Failed op Smarters Pro LG TV

Ik krijg direct na " user toevoegen" en alles correct te hebben ingevuld deze melding op de app op mijn net nieuwe LG tv, op mijn apple TV doet hij het wel?

Dan werkt of “de app” niet naar behoren (geen idee welke app je het over hebt) of je username en wachtwoord klopt niet.

Authentication failed betekent letterlijk mislukt te autoriseren. Username of password niet juist.

Beste, ik gebruik (op jullie advies) IPTV Smarters Pro, en alle invoer klopt, dezelfde invoer met dezelfde app gebruik ik op apple Tv en daar werkt het wel?

Volgens mij is Smarters Pro op LG/Samsung TV’s een apart geval. Elke provider dient Smarters te betalen per URL (een soort licentie), en er zijn weinig die dit doen.

Waar wordt deze app aanbevolen? Kan me bijna niet voorstellen… op een Smart TV ben je beperkt tenzij je toegang hebt tot Google Play store.

Een IPTV box is een betere optie, aanbevelingen zijn dan de standaard MyTV app of iets als TiviMate, dat laatste werkt op elke Android box.

Misschien dit eens checken op LG? Duplex IPTV App - LG Smart TV

Ik heb dit ook met een bepaalde URL, terwijl hij wel op laptop en mobiel wel werkt.
Een andere URL, van mijn zoon werkt wel op diezelfde tv.

Niet alle apps van Smarter vereisen een licentie. Dit geldt enkel voor LG & Samsung.

Wel heb ik goed nieuws, we hebben deze licentie zojuist afgenomen. Er zal een nieuwsbericht volgen wanneer deze geactiveerd is.

EDIT: Als het goed is, kun je nu inloggen op LG/Samsung Smarters IPTV apps. Laat even weten of dit nu mogelijk is.

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.