Update betreft Smarters IPTV op LG/Samsung

Beste klant,

Vanaf heden is het mogelijk in te loggen op de Smarters IPTV app op je Samsung of LG TV met je Lightning account.

Eerder was dit niet mogelijk omdat voor deze app op LG/Samsung een extra licentie vereist is vanaf de provider. Wij beschikken nu over deze licentie omdat er veel vraag was naar het gebruik van deze app.

Indien je een handleiding nodig hebt om in te loggen, vind je deze hier:

In de iOS app store is de Pro app niet (meer) beschikbaar …wel de Lite versie

Ha, bedankt! De iOS link is aangepast in de handleiding.

Wat er is veranderd is het volgende:

De app op iOS is gratis de downloaden met reclame, de zogenaamde Lite versie. Als je deze wilt verwijderen is er een In-App aankoop van €1,99 om de reclame te verwijderen - dit staat gelijk aan de oude “Pro” versie.

OK….pas een nieuwe telefoon en toen ik na terugzetten van backup de app op wilde starten kreeg ik een melding dat de pro niet meer beschikbaar was…ik heb wel betaald voor Pro….dus toen Lite geïnstalleerd….eens kijken of ik dat weer terug kan zetten

1 like

Wellicht met de “herstel aankopen” functie, zou ergens in elke app met in-app aankopen moeten staan.

Hebben jullie deze nog steeds?
Heb sinds kort een nieuwe lg tv. En daar wou ik smarters op proberen.
Dus de app gedownload, en de gegevens ingevuld.
Vervolgens zegt de app dat gebruikersnaam/ wachtwoord fout is.

Ben je 100% zeker dat user/pass geen typfouten bevatten?

Deze licentie hebben we nog steeds, maar enkel voor Lightning.

Dank voor je antwoord.
Heb alles opnieuw ingevuld.
En bij de url op het einde de / weg gelaten
En het werkt nu wel :ok_hand::ok_hand:
Maar denk toch typfout :see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Theoretisch mag dit niet uitmaken, maar het kan zijn dat er een bug in de app zit waardoor het deze keer toch wel een verschil maakt. Top dat het is gelukt!