Smartiptv op LG tv

Vraag/Probleem:
Sinds vandaag blijft er in de app hangen op connecting en voor de rest werkt het niet. Het is nu precies 1 maand geleden dat ik het abonnement heb aangeschaft en tot nu toe werkte het zonder problemen

Zelf geprobeerd:
M3u bestand opnieuw toegevoegd.
m3u lijst toegevoegd maar dan krijg ik geen zenders te zien en werkt het helemaal niet
m3u bestand opnieuw downloaden werkt niet via de mail want de pagina ka nniet worden gevonden
via vlc geprobeerd krijg ik alleen maar fouten.
Via mijn account zie ik dat het actief is en het is logisch want ik heb het voor 12 maanden gekocht maar wat me wel opvalt is dat het precies een maand geleden is dat ik het gekocht heb.

Verplichte overige informatie
Type account: Gebruik je M3U of MAC? M3u vul ik in met mijn mac adress
Apparaat: LG 75UM7110PLB
Applicatie: SmartIPTV
Type verbinding: Wifi 500mbps
Speedtest.net result: 489mbps download en 502 mbps upload
Ervaring IPTV: Oke
Relevante topic(s): zet link hier

Hoi, we kijken graag even mee naar je account. Kun je even een ticket openen via het klanten portaal?

Hoe open je een ticket?

Ps. Excuses voor het late antwoord, je post was ons ontgaan.

Hallo,

Het is al opgelost, ik had inderdaad al een ticket geopend.

1 like

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.