IPTV op smartTV

Vraag/Probleem: mijn IPTV blijft maar bufferen, heb al van alles geprobeerd

Zelf geprobeerd: stroom van de TV eraf gehaald. URL+lijst opnieuw verzonden
Krijg elke keer de melding dat ik de IPTV moet herstarten, echter zonder resultaat blijft maar bufferen. Zonde van mijn bestede abonnement voor 1 maand

Verplichte overige informatie
Type account: Gebruik je M3U of MAC? MAC
Apparaat: SMART IPTV LG
Applicatie: IPTV
Type verbinding: GLASVEZEL
Speedtest.net result: —
Ervaring IPTV: TOT NU TOE ERG SLECHT
Relevante topic(s): zet link hier

1 like

Ben je op de hoogte van dit artikel? Klinkt als niet voldoende RAM/werkgeheugen.

Smart IPTV: Bekende problemen (lees dit!)

Inderdaad SmartTV hebben niet genoeg geheugen, zal ik zeker af raden, de beste optie is een goede media player te kopen, mijn advies is een formuler met mytvonline erin.
En natuurlijk is deze te bestellen bij backiptv je krijgt er geen spijt van kopen dus.
Iedereen hele fijne jaarwisseling, op naar de nieuwe jaar met veel kijk plezier blackiptv de best.

1 like

Vreemd…het heeft wel gewerkt en nu niet meer.
Fijne jaarwisseling

Henk ga misschien in overweging een Formuler te kopen, de nieuwste versies hebben genoeg geheugen, en je hebt er een mooi interface bij mytvonline, geweldig om te zien. En je zit bij de beste IPTV provider wat wil je nog meer :slight_smile: hele goede jaarwisseling.

2 likes

Een goedkoper alternatief is een Qsmarter apparaat. Deze werken ook prima, alleen de interface ziet er wat minder mooi uit dan op de Formuler apparaten.

Interface is te vergelijken met deze op de video onderstaand, al is Qsmarter inmiddels bij de QS10 serie.