Smart IPTV: Geen geluid of zwart beeld, “Stream failed”, “Cannot connect”, “Stream error”

Geen geluid of zwart beeld, “Stream failed”, “Cannot connect”, “Buffering…” meldingen, maar de playlist werkt wel op je smartphone of telefoon.

  • Probeer de voorbeeldlijst http://siptv.app/lists/example.m3u te laden op je Smart IPTV app. Werkt deze wel en die van ons niet? Dan heeft dat waarschijnlijk met je geheugen te maken.
  • Controleer je WiFi verbinding, als dat niet helpt, test het door de internetkabel te gebruiken.
  • Test je M3U-link via bijvoorbeeld GSE IPTV op je smartphone of op VLC Player op de PC. Als jouw link hier werkt, doe je op het andere apparaat iets fout. Test deze met en zonder WiFi, zodat je kunt checken of het aan je internetverbinding ligt.
  • Het kan zijn dat enkele zenders (tijdelijk) niet goed werken, dit is geen reden om aan de bel te trekken. Test ook andere zenders om uit te sluiten of het je verbinding, of de zender is. Storingen kun je melden via de knop ‘Contact’ op de website, als deze enige tijd aanhoud gaan wij zoeken naar een eventuele oplossing.
  • Wellicht zijn de codecs niet ondersteund door jouw TV, dit kan de oorzaak van zwart beeld, geen geluid of geen synchroon geluid en beeld zijn. Elke TV is anders en sommige streams kunnen daarom niet afgespeeld worden. Hier kunnen wij niets aan veranderen.
  • Ververs het cache geheugen van je televisie.
  • Indien de oplossingen niet werkt, is er geen oplossing. Overweeg een Formuler of Amiko box. Ons hierover mailen heeft helaas geen effect.
1 like