Samenvoegen VOD en Live TV M3U URL's

Hallo,allemaal,
Is het mogelijk om met behulp van een of andere app,de URL’s van live tv en VOD samen te voegen,zodat het niet meer nodig is om te switchen?

Gr.rené

Overigens petje af voor het werk wat jullie verrichten om alles werkend en up to date te houden.

1 like

Hi,

Volgens mij zijn er wat M3U editors te krijgen.

Bijv. Bewerk je M3U playlist met XeeV Editor

Zie ook de link hieronder. Je kunt dus met Xtream Editor beide ‘lines’ (eentje voor TV en eentje voor VOD) samenvoegen tot 1 ‘Merged List’. En die URL kun je vervolgens in je afspeel-app kopiëren.

2 likes

Top,bedankt voor de tip👌

2 likes

Veel te ingewikkeld en te bewerkelijk.

Dergelijke tools zijn er ook niet voor beginners. Degene die zo’n tool gebruiken weten vaak wel om te gaan met M3U files en hebben al jaren ervaring met IPTV. Natuurlijk altijd fijn om te weten wat mogelijk is :grinning:.

1 like

Precies :grinning:

En zo kun je tevens ook nog EPG erbij zetten met xtream editor.

Het enige wat je dan nog moet doen is via xtream edittor de links regelmatig moet verversen.

Sinds ik xtream editor gebruik met alle mogelijke mogelijkheden kan ik met genot tv kijken :cowboy_hat_face:

Grtz

1 like

Zojuist m3u4u.com tegengekomen. Je kunt je M3U (meerdere) inladen, EPG toevoegen vanaf hun per zendergroep/categorie en dan krijg je een aangepast M3U bestand of link. En het is gratis.

Succes.

1 like