Nvidia Shield Pro - Lightning - hoe verder?

Vraag/Probleem: Ik ben nieuw mbt IPTV, ben wel bekend met Android TV box, ik heb de Nvidia Shield Pro (2021 versie). Nu begrijp dat ik een M3U account moet aanvragen, maar heb toch vragen die ik ondanks zoeken niet volledig beantwoord krijg:

(1) Moet ik wel of niet het MAC adres van de Nvidia Shield Pro box opgeven?
(2) Welke IPTV app is het beste op de Nvidia Shield Pro, is dit XCIPTV player of is er nog een betere?
(3) Zit in het Lightning account Formule 1 met Olav Mol commentaar? Ik zag dit bij een kennis, maar die wist niet met welk account (hij had een boxje via een reseller)
(4) Kan ik in elk land mijn Lightning account gebruiken (via Nvidia Shield Pro). Ik zit in Europe maar niet Nederland

Alvast bedankt voor antwoorden

Zelf geprobeerd:

Verplichte overige informatie
Type account: Gebruik je M3U of MAC?
Apparaat: Nvidia Shield Pro
Applicatie: graag advies
Type verbinding: Fiber internet verbinding
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:
Relevante topic(s): zet link hier

Nee, op een Nvidia shield download je waarschijnlijk TiviMate en daar log je met username, wachtwoord en server in (een M3U account dus).

Zoals eerder genoemd valt TiviMate bij de meeste goed in de smaak. Wellicht lezen er Shield gebruikers mee die een andere tip hebben?

Formule 1 zit er in, betreft het commentaar durf ik niet te zeggen want ik ben geen F1 volger (iemand?!)

Yes!

1 like

In het Lightning abonnement zit inderdaad een Viaplay kanaal met Grandprix Radio (Olav Mol) commentaar. Heb er zelf geen ervaring mee aangezien ik altijd F1 kijk op Sky Sports.

1 like

Enorm bedankt voor de aanvulling. Wordt gewaardeerd!

1 like

Bedankt, dat ga ik proberen.

1 like

Bedankt, toch nog een vraagje. Ik heb een bitpay wallet met bitcoin erop (op mijn smartphone). Kan ik deze wallet gebruiken voor aankoop m3u/lightning account?

Zeker weten!

Mocht je een stap voor stap handleiding nodig hebben, vind je deze hier:

Maar als je een BitPay wallet hebt, denk ik dat je er wel uit komt.

1 like

Sorry, nog een vraag. Moet ik van TiviMate de premium versie hebben, of kan het ook met de free version? Als premium beter is (zoals catch up) welke andere App levert dit ook zonder premium versie?
Alvast bedankt

Ik ben niet heel bekend met TiviMate, maar heb e.e.a. opgezocht:

Premium versie

  • Favoriete kanalen
  • Functie om groepen te verbergen
  • EPG automatisch verversen op launch
  • Meer customization, bijv. grootte van de logo’s & text
  • Meerdere accounts toe te voegen
  • Handmatig kanalen sorteren
  • Catch Up/Opnemen mogelijk
  • Sync Settings met meerdere Android apparaten

Bron:

1 like

Dit topic is 30 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.