IPTV gebruiken op een Smart TV

Ik heb een 6 maanden abonnement aangevraagd, maar ik wil M3U gebruiken. Ik heb gelezen dat dit niet kan.kan ik deze abonnement dan anuleren, want ik heb geen box.

Je wilt M3U gebruiken en geen MAC gebruiken, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Waar heb je dat gelezen? Je hebt 1 minuut gelezen op het forum, dus ik adviseer even hier te beginnen.

Ik heb gelezen dat abonnement van minder dan 1 jaar niet gekoppeld worden aan een m3u link.klopt dat?

Dat klopt, maar als je geen box hebt, valt er niets te koppelen.

Het MAC adres van een box wordt gekoppeld aan een M3U link zodat ook buiten de box om IPTV kan worden gebruikt.

Een losse M3U voor bijv. Smart IPTV is altijd mogelijk.

Ik denk dat voor jou dit artikel belangrijk is, op dit moment.

http://iptvboard.org/t/nieuw-panel-belangrijke-info/801/2

1 like

Aha,Oke.ik gebruik een samsung tv met smart iptv .dus dat is wel mogelijk.

Jawel hoor, alleen we adviseren Smart IPTV niet vanwege de vele beperkingen. Uit praktijk moet blijken of jij problemen zult hebben met de app.

Ja,dat klopt. Maar samsung store heeft geen andere alternatieven behalve smart iptv .Ik heb een nieuwe Samsung qled, maar daar staat alleen smart iptv.kent u toevallig een andere mogelijkheid?

Als je geen Google Play Store op de TV hebt, en niets anders wat er standaard op staat, nee.

Een boxje is vaak de volgende stap.

1 like

Nu ,een andere vraag.
Ik heb op 12 november een bestelling geplaatst en tot nu toe nog steeds geen reactie.is dit normaal?

Ik heb je eerder in dit topic verwezen naar meerdere topics. Als je eerst even leest hoef je die vraag niet te stellen, dat gaat tegen het nut van het forum in.

1 like

Niet meer on-topic