Inloggen met M3U link geeft fout: check m3u URL, code 11

Dienst: Titanium
Ik gebruik Portal/M3U?: m3u
Tijdstip laatste connectie: 28-10-2023
Opmerking:
2 afzonderlijke accounts voor Titanium op 2 keer Formuler Z8. Werkte prima. Nu geen verbinding meer. Youtube via Formuler geen probleem.
Zag bij serverstatus en Telegram dat een Titanium probleem op 29-10 opgelost is.
Daarna gedaan:

  • getest met zowel Ziggo als Mifi-router, foutmelding, Youtube werkt
  • m3u via VLC: access error: HTTP connection failure - http error: cannot connect
    to xyz.watchbiptv.co:80
  • foutmelding op beide boxen: m3u Error, Check m3u URL, Code: 11
  • op aanraden van helpsite Formuler: een box terug naar fabrieksinstellingen,
    uiteraard daarna software bijgewerkt en ontvangen m3u gegevens opnieuw
    ingevoerd. Foutmelding blijft.

Ontvangen m3u:
http://xyz.watchbiptv.co/get.php?username=XXXXXXXXXXXXXX&password=XXXXXXXXXXXXXXXX&type=m3u_plus&output=mpegts
(Nee, er zit geen ruimte tussen php? en username, deze editor doet dat.)

Ik weet nu echt niet meer wat ik zou kunnen doen om Titanium weer werkend te krijgen. Alle hulp is welkom…

Morgen, code 11 is echt een (typ)fout in de M3U link:

Als het geen typfout is, kun je eens via je mobiel netwerk verbinden (of een VPN?) zoals hier staat beschreven:

Als dit alles niet lukt en je wilt dat we even meekijken, open gerust een ticket.

Ticket bij Worldbilling heeft e.e.a. opgelost.
Het was trouwens geen tikfout mijnerzijds…

1 like

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.