Hapering bij afspelen laatste 10 minuten film

Goedemiddag , ik heb last van Haperend beeld tijdens afspelen van de laatste 10 minuten van een film.Dit gebeurd zowel op een octagon als een Amiko ontvanger.Meer mensen hier last van?

Gaat dit om een specifieke filmtitel?

Nee Marcus , is bij nagenoeg elke film.Ook bij series gebeurd het regelmatig.De ontvangers staan op verschillende adressen en internet is van verschillende providers.

Dit klopt wel,

Dit heb ik ook 2x meegemaakt met vod.
Omdat er nog niet “voldoende” films op staat heb ik nog maar 2x gekeken. En 2x haperen en als ik doorspoelde kwam het voor.
Indien nodig verdiep ik mij in de eventuele titels

Dank voor de reacties , ik wacht het rustig af.

1 like

Heb zojuist een poging gedaan dit te reproduceren met GSE IPTV, een willekeurige film: 6 Underground - 2019, geskipt naar de laatste 10 minuten maar ik heb geen problemen gehad met haperen van de film.

Daarom toch even verzoek specifieke titels te noemen die je hebt bekeken want dit is zoeken naar een naald in een hooiberg, zo valt er echt niets concreets te testen aan onze zijde.

Morgen eens zoeken

1 like

Ik heb deze problemen ondervonden met Deadpool 1, Deadpool 2 en Alladin.

Op welk apparaat en met welke app?

LG TV met SmartIPTV app.

Deze films staan er sinds de laatste VOD wijziging niet meer bij. Dit is dus geen actueel probleem en ook lastig om nu te testen. Vraag is of het probleem zich nog steeds voordoet op het huidige VOD aanbod, en zo ja, bij welke titels wordt dit ondervonden.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Beeld freezed/hapert op 4K+ zenders

Ik heb inderdaad gezien dat het VOD aanbod veranderd is. Ik zal het nog in de gaten houden en terugkoppelen wanneer het weer speelt. Voor de rest werkt alles prima trouwens!

1 like

Nog niets veranderd, heb er nog dagelijks last van.

Ik heb dit ook bij elke film , als je de film volledig bekijkt haperen de 10 laatste min . Als je de film stop zet , en terug opzet doorspoelt naar de laatste 10 min dan werkt het terug zonder haperen .

Aangezien er toch meerdere klanten zijn die dit probleem melden, blijf vooral in dit topic jouw bevindingen melden. Alles waarvan je denkt dat nuttig is kan geen kwaad om te melden.

We gaan verder onderzoeken naar dit probleem, ik moet toegeven dat dit een gecompliceerd probleem is. We denken dat het om een panel bug gaat dus zullen hiervan melding maken.

Via dit topic houden we jullie op de hoogte van dit probleem. Meld vooral door om welke filmtitels het gaat, al lijkt het voor jullie onzinnig kunnen wij kijken naar overeenkomsten en verschillen en wellicht een oorzaak constateren…

Ik weet niet of dit probleem consistent is? Dit lijkt me in elk geval een noodoplossing voor als het probleem zich voordoet.