Hangt vaak vast en zwart beeld

Hallo mijn kastje waar tv op staat.hangt vaan vast en zwart beeld. Hoe kan dit zit bekabeld?

Zie Waar meld ik storingen & problemen met de service?

Ik ben nieuw hier. Graag uitleg waar ik deze vraag moet stellen

Dat heb ik zojuist gedaan. Als je het linkje volgt in het bericht van net en dat even helemaal doorleest dan lees je waar je problemen met zenders kunt melden. Je bent niet de enige die nieuw is en daarom hebben we handige veelgestelde vragen topics online staan.

1 like

Ok ga ik doen excuses. Ik heb geen abbo van hier of is dat niet erg .

Maakt wel een groot verschil ja, als je geen klant van ons of een reseller bent kan ik niets met de melding… Ik dacht dat je problemen had met onze dienst? Doorgaans meld je problemen met een service bij je eigen provider…

Kun je je vraag wellicht wat specifieker stellen, welk kastje gebruik je bijvoorbeeld en met welke app maak je gebruik van IPTV? Is een best algemene vraag hoe je hem nu hebt gesteld.

1 like

Ik gebruik een cobra android kastje. De app die ik aanklik is Tv.

Ken ik verder niet maar lijkt me dat je even contact opneemt met de provider? Maar freezes of zwart beeld daar kan de provider zelf enkel naar kijken, tenzij het hele kastje niet meer te bedienen is, dan ligt het probleem bij jou.

Ok deze doet kan niet veel.
Hoe kan ik een abbo afsluiten hier.
Probeerde een pbte sturen maar Dit lukte niet.
En welke app moet ik dan installeren. Op het Android kastje.

Met ons prive contact kan via tickets, dit loopt via ons billingportal.

Priveberichten op forum staat momenteel uit. Persoonlijk contact kan via tickets via ons billingportal.

Bestellen bij ons kan via onze website.
Zorg dat je eerst even gratis testje doet om te kijken of het met je apparaat werkt. Ik ken helaas niet de Cobra box meer dan dat ik de naam herken dus hoe te installeren en hulp daarbij is lastig. Wij verkopen zelf voornamelijk Amiko en Formuler en deze boxjes hebben de meeste klanten bij ons ook in gebruik. Kunnen natuurlijk altijd een poging doen om het werkend te krijgen.

Zijn dit ook kastjes amiko en formuler? En welke prijs denk ik dan
Thnx voor de hulp.

Zie onze shop, variert tussen 90-140 euro.

Misschien is dit ook wel nuttig over boxjes: Grote IPTV ontvangers topic