Beeld sneller dan het geluid

Hallo ik heb een probleem met mijn zenders. Het geluid klopt niet met het beeld soms sneller dan het veel soms trager.
Ik heb een smart iptv app op mijn samsung smart tv en een M3u besteld

Kun je het eens proberen met een #m3u app op je smartphone/tablet of met VLC op de PC? Heb je dan hetzelfde probleem?

Ja op verschillende apps geprobeerd en krijg telkens het zelfde probleem. Vooral bij de Belgische kanalen.

1 like

Soms helpt opnieuw opstarten.Er is inderdaad een vertraging beeld geluid .Het probleem is dat het niet overal is en op onregelmatige tijdstippen.Daarom heb ik het nog niet gemeld.

Het kan inderdaad wel eens gebeuren hoor. Maar het zijn (vanwege de onregelmatigheid) ook problemen die voor ons lastig te testen en oplossen zijn, omdat we niet direct kunnen kijken naar het resultaat en tijdens prime time sleutelen is ook niet het best. Op rustigere momenten wordt het probleem ook weer minder ervaren en dus lastiger mee te testen.

heb ook het zelfde probleem en zeker op kanaal een belgische zender,nu is nu toch al enkele dagen dat beeld en geluid NIET overeen komen ,zoals u al zei is het voor lastig het probleem optelossen ,en wij moeten we dan het kanaal negeren omdat het niet te bekijken valt van ege de slechte sound
dank u

Dit hoort allemaal thuis in het storingstopic.