Formuler Z8 valt iedere keer uit na 1 dag

Hallo

Ik heb iptv nu ongeveer 1 maand. En ik heb daarvoor de formuler gekocht om het te ontvangen.
Nu heb ik 1 probleem. Als ik iptv gekeken heb en de volgende dag wil ik weer kijken krijg ik de zenders er niet voor. Het helpt dan ook niet om via de home knop de portaal opnieuw in te stellen. Ik moet de formuler Z dan helemaal van het stroom afhalen en er opnieuw opdoen. Op dat moment gaat hij de portaal weer pakken. Volgens mij moet dit anders kunnen. Maar hoe. Kunnen jullie mij op weg helpen?

Hartelijke groet,

Theo Albers

Beter zet je na het kijken de formuler helemaal uit of standby ipv ‘sluimerstand’. Dat had ik ook weleens dat het beeld de volgende dag zwart bleef. Als je hem helemaal op standby zet en volgende dag een ‘koude’ start maakt dan heb je de minste problemen, zo ervaar ik hetzelf tenminste

Op welke versie zit je met de Formuler? En welke MyTVOnline versie?

Bedoel je formuler Z8
En MyTVOnline 2

Ik bedoel beide versies inderdaad.

Ik weet alleen dit. Verder zegt mij versies niets. Weet niet waar ik dat vinden kan.

Home > Software Update

Sinds vorige week heb ik de nieuwe update van Formulier z8 geinstaleeerd.
Heb nu elke dag problemen met iptvonline, Beeld blijft staan zoek dan naar andere kanalen daar gebeurd het zelfde.moet hem dan resetten dan heb ik weer gewoon beeld.
ik had dit niet bij de vorige versie.
ik heb nu even niet de gegevens van de update welke versie het nu is.

Ik heb ook een Formuler Z8 en een hoop betaald om enigszins iets te kunnen kijken. Meer geen beeld dan wel. Het meest storende is dat ik nergens met mijn probleem terecht kan en allerlei omwegen moet nemen om een probleem te melden en hopen dat er op gereageerd wordt.

Wij hebben een zeer effectief ticket en supportsysteem. Dus “nergens” terecht kunnen is onzin.

Het feit dat je hier openlijk klaagt op het forum dat wij gebruiken als support forum en plek om storingen te melden is precies het tegenovergestelde van wat je verklaart. Dit is overigens geen klaag forum, bij deze dus ook je eerste waarschuwing. Lees de regels.

Als je klant bij ons bent kun je altijd storingen melden in het centrale topic daarvoor.

Heb je een ander probleem kun je een topic openen en word je geholpen in zoverre dit mogelijk is. Meer info is meer kans op reactie.

Voor problemen met Formuler zijn wij niet de eindverantwoordelijke, ik verwijs je naar het Formuler support forum daarvoor, maar je kunt prima je probleem kwijt op dit forum hier omdat veel klanten van ons Formuler gebruiken.