Formuler Z8 valt iedere keer uit na 1 dag

Hallo

Ik heb iptv nu ongeveer 1 maand. En ik heb daarvoor de formuler gekocht om het te ontvangen.
Nu heb ik 1 probleem. Als ik iptv gekeken heb en de volgende dag wil ik weer kijken krijg ik de zenders er niet voor. Het helpt dan ook niet om via de home knop de portaal opnieuw in te stellen. Ik moet de formuler Z dan helemaal van het stroom afhalen en er opnieuw opdoen. Op dat moment gaat hij de portaal weer pakken. Volgens mij moet dit anders kunnen. Maar hoe. Kunnen jullie mij op weg helpen?

Hartelijke groet,

Theo Albers

Beter zet je na het kijken de formuler helemaal uit of standby ipv ‘sluimerstand’. Dat had ik ook weleens dat het beeld de volgende dag zwart bleef. Als je hem helemaal op standby zet en volgende dag een ‘koude’ start maakt dan heb je de minste problemen, zo ervaar ik hetzelf tenminste

Op welke versie zit je met de Formuler? En welke MyTVOnline versie?

Bedoel je formuler Z8
En MyTVOnline 2

Ik bedoel beide versies inderdaad.

Ik weet alleen dit. Verder zegt mij versies niets. Weet niet waar ik dat vinden kan.

Home > Software Update

https://support.formuler.tv/kb/article/95-how-to-check-current-software-version-and-update-to-the-latest-one/

Sinds vorige week heb ik de nieuwe update van Formulier z8 geinstaleeerd.
Heb nu elke dag problemen met iptvonline, Beeld blijft staan zoek dan naar andere kanalen daar gebeurd het zelfde.moet hem dan resetten dan heb ik weer gewoon beeld.
ik had dit niet bij de vorige versie.
ik heb nu even niet de gegevens van de update welke versie het nu is.

Ik heb ook een Formuler Z8 en een hoop betaald om enigszins iets te kunnen kijken. Meer geen beeld dan wel. Het meest storende is dat ik nergens met mijn probleem terecht kan en allerlei omwegen moet nemen om een probleem te melden en hopen dat er op gereageerd wordt.

Wij hebben een zeer effectief ticket en supportsysteem. Dus “nergens” terecht kunnen is onzin.

Het feit dat je hier openlijk klaagt op het forum dat wij gebruiken als support forum en plek om storingen te melden is precies het tegenovergestelde van wat je verklaart. Dit is overigens geen klaag forum, bij deze dus ook je eerste waarschuwing. Lees de regels.

Als je klant bij ons bent kun je altijd storingen melden in het centrale topic daarvoor.

Heb je een ander probleem kun je een topic openen en word je geholpen in zoverre dit mogelijk is. Meer info is meer kans op reactie.

Voor problemen met Formuler zijn wij niet de eindverantwoordelijke, ik verwijs je naar het Formuler support forum daarvoor, maar je kunt prima je probleem kwijt op dit forum hier omdat veel klanten van ons Formuler gebruiken.

Mijn vorige bericht is het eerste bericht ooit hier na 3 maanden ellende met jullie service ( kan nu weer geen series of films kijken en alleen live tv) en vindt het heel raar om weggezet te worden als iemand die klaagt en dan nog een waarschuwing krijgen ook. Ik heb €60; betaald voor iets dat niet functioneert zoals het hoort en heb daarin alle begrip dat het weleens niet werkt maar om zo tegen jullie klanten te reageren vind ik te ver gaan. Weet trouwens niet wat je bedoelt met eerste waarschuwing want daar lig ik nog niet een beetje wakker van. Ik heb een hoop geld betaald en mag daar wel iets van verwachten en op z’n minst een stukje klantvriendelijkheid.

Een hoop geld? Je betaalt minder dan 6 euro per maand? (!) Heb je dat vergeleken met Ziggo, Netflix en FoxSports? Stukje te hoge verwachtingen denk ik. Al ligt de dienst er een maand uit, heb je niks te klagen. We hebben ergere tijden gehad. Echt waar, Ziggo moet je zijn. Je kunt zelfs klagen per telefoon!

Lees dit artikel eens door en vertel mij eens waar je in de knoop zit.

Ten tweede… Lees even dit topic door, kijk waar je op reageert en stel jezelf nog eens de vraag waar je nou precies mee bezig bent. Dit topic gaat over het uitvallen van een Z8 in een herhaald patroon en jij vindt het nodig even je frustraties te uiten over onze dienst - waar je nogmaals nooit over te klagen hebt. Ja, dat zet ik ook weg als klagen. Wat draagt dit bij aan het probleem van de topicstarter?

Bij waarschuwing twee heb je geen toegang meer tot dit forum, dus ook het melden van storingen of algemene support is dan niet meer mogelijk. Of je daar wakker van ligt? Daar lig ik ook niet wakker van. Welterusten.

Ik lees hier het bericht van Theo Albers
Ik heb hier nu ook het zelfde probleem op een formuler Z met de laatste updates.
Is hier ooit een goede oplossing voor gevonden ?

Goedenavond

Wat te doen bij de melding geen signaal???